Er den positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. februar 2018

Lillebubba

Hej alle kommende mødre,

Jeg har taget denne test her til morgen og den var aflæst efter 1 minut. Er efter beregning 4+2 og har taget 4 andre teste (tidlige teste fra billige teste) som også alle var svagt positive. Har kun testet positiv idag og igår. Hvad tror I, kan jeg have armene over hovedet? ���� 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Lillebubba skriver:

Hej alle kommende mødre,

Jeg har taget denne test her til morgen og den var aflæst efter 1 minut. Er efter beregning 4+2 og har taget 4 andre teste (tidlige teste fra billige teste) som også alle var svagt positive. Har kun testet positiv idag og igår. Hvad tror I, kan jeg have armene over hovedet? ���� 

Jeg kan godt se en meget svag streg. Men jeg ville personligt teste over de næste dage, for at se om stregen blev mere tydelig.

Et forsigtigt tillykke herfra

Anmeld Citér

13. februar 2018

Camillos

Lillebubba skriver:

Hej alle kommende mødre,

Synes det er svært at se.. Der er lidt dårlig belysning... 

Anmeld Citér

13. februar 2018

Rockertand

Lillebubba skriver:

Hej alle kommende mødre,

Den er positiv, men meget svag i forhold til 4+2.

Måske du har haft ægløsning lidt senere.

Anmeld Citér

13. februar 2018

Mor Christa

En streg  er en streg! :-) jeg kan godt se den

Anmeld Citér

13. februar 2018

300515

En streg er en streg. Og jeg synes den ser fin ud! Med min datter så testen også sådan ud indtil 5+ et eller andet. Tillykke med den kommende baby 

Anmeld Citér

13. februar 2018

AnoMom

Den ligner næsten min da jeg testede positivt 5+3. Tillykke

Anmeld Citér

13. februar 2018

tivolistang

Lillebubba skriver:

Hej alle kommende mødre,

Lignede min da jeg testede 5+0. Jeg testede igen 5+5 (igår, wuhu) og nu er den endnu tyderligere

En streg er en streg - TILLYKKE!!!

Anmeld Citér

14. februar 2018

Ea1

Min så næsten sådan ud da jeg var 4+2 med min datter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.