AV min mave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. februar 2018

Fitnessmom

hej alle.  

jeg er første gangs gravid, og er 23 uger henne. 

jeg har de sidste 3 dage haft meget meget ondt i maven , ligesom en virkelig virkelig slem forstoppelse.( selvom jeg sagtens kan komme på toilettet).  

- Er der nogle af jer der har oplevet noget lignende ? og burde jeg være bekymret ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2018

tivolistang

Sisse02 skriver:

hej alle.  

jeg er første gangs gravid, og er 23 uger henne. 

jeg har de sidste 3 dage haft meget meget ondt i maven , ligesom en virkelig virkelig slem forstoppelse.( selvom jeg sagtens kan komme på toilettet).  

- Er der nogle af jer der har oplevet noget lignende ? og burde jeg være bekymret ? 

Hej Sisse
Er du sikker på, at det er "ondt-ondt-i-maven" og ikke mere ligesom mens smerter? (ligamentsmerter).
Jeg ved at flere (inkl. mig selv) Kan have tildens til rigtig utilpashed og ondt i maven grundet de her ligament smerter.

Anmeld Citér

12. februar 2018

Fitnessmom

tivolistang skriver:

Hej Sisse
Er du sikker på, at det er "ondt-ondt-i-maven" og ikke mere ligesom mens smerter? (ligamentsmerter).
Jeg ved at flere (inkl. mig selv) Kan have tildens til rigtig utilpashed og ondt i maven grundet de her ligament smerter.

Jamen jeg syntes ikke helt det føltes som menstruations smerter som sådan? jeg er øm i under livet og ondt i lænden.. Men har oprigtigt ondt i selve maven .. også for neden..  

Anmeld Citér

12. februar 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Prøv at blive tjekket for blærebetændelse. Det er noget tricky noget under graviditet og kan føles meget anderledes end de normale symptomer

jeg selv fik pludselig en nat de vildeste jagende smerter i den ene side af maven! Jeg var sikker på jeg havde fået galopperende blindtarmsbetændelse! Det var den sygeste smerte jeg nogensinde havde haft. Tog til vagtlægen og så var det en sølle blærebetændelse der havde lavet alt det ravage.. der var jeg ca 20 uger henne mener jeg. 

Anmeld Citér

12. februar 2018

Fitnessmom

Mor11 skriver:

Prøv at blive tjekket for blærebetændelse. Det er noget tricky noget under graviditet og kan føles meget anderledes end de normale symptomer

jeg selv fik pludselig en nat de vildeste jagende smerter i den ene side af maven! Jeg var sikker på jeg havde fået galopperende blindtarmsbetændelse! Det var den sygeste smerte jeg nogensinde havde haft. Tog til vagtlægen og så var det en sølle blærebetændelse der havde lavet alt det ravage.. der var jeg ca 20 uger henne mener jeg. 

ja jeg må prøve at ringe til lægen i morgen og høre ad. for det gør sateme ondt .... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.