Influenza sidst i graviditeten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. februar 2018

Anonym trådstarter

Øv har fået raget influenza til mig og ikke bare en forkølelse har ligget siden fredag og idag/i nat er feberen virkelig slem, har nærmest ikke lukket et øje og alm Panodiler slår det ikke ned. Jeg hoster og har ondt overalt og oveni er min søn os ramt og er mega pylret  jeg er endda blevet vaccineret  er der nogle forholdsregler som gravid? Burde jeg kontakte fg eller lægevagten  jeg er gravid i uge 32 og har hørt man har risiko for tidlig fødsel....det hele gør bare ondt. Selv mit underliv føles som om det er ved at falde ud  sorry for mit ynk men jeg måtte af med det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2018

HBV

Først et kæmpe kram til dig og med ønsket om rigtig god og snarlig bedring til dig og din søn 

Man vælger næsten altså en at putte influenza A i vaccinerne fordi det oftest er den, der er mest fremherskende og hårdest. I år er det så influenza B, der er kommet en epidemi af og derfor virker din vaccine ikke efter hensigten 

Hvis jeg var dig ville jeg nok kontakte lægen en af dagene. Det kan godt være at det slet ikke er nødvendigt men bare for at få ro i sindet 

Anmeld Citér

12. februar 2018

Anonym trådstarter

HBV skriver:

Først et kæmpe kram til dig og med ønsket om rigtig god og snarlig bedring til dig og din søn 

Man vælger næsten altså en at putte influenza A i vaccinerne fordi det oftest er den, der er mest fremherskende og hårdest. I år er det så influenza B, der er kommet en epidemi af og derfor virker din vaccine ikke efter hensigten 

Hvis jeg var dig ville jeg nok kontakte lægen en af dagene. Det kan godt være at det slet ikke er nødvendigt men bare for at få ro i sindet 

Mange tak, det er bare så ubelejligt da vi endelig har kunne få vinterferie i år... Men sådan er det jo. Min mand er heldigvis ikke ramt endnu og gudskelov for det ellers har man 2 syge børn nærmest 

Ja jeg må se hvordan dagene går oh har os godt hørt det med det er den forkerte influenza vi er vaccineret imod... så det hjælper jo lige fedt  og så er der vist os noget med det føles lidt værre for os gravide 

Anmeld Citér

12. februar 2018

HBV

Bare sørg for at få rigelig væske, gerne i form af æblejuice og meget gerne bananer hvis du kan få det ned..   baby skal nok tage, hvad den har brug for... det er mere så du også kan komme ovenpå hurtigst muligt 

Anmeld Citér

12. februar 2018

Anonym trådstarter

HBV skriver:

Bare sørg for at få rigelig væske, gerne i form af æblejuice og meget gerne bananer hvis du kan få det ned..   baby skal nok tage, hvad den har brug for... det er mere så du også kan komme ovenpå hurtigst muligt 

Ja præcis 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.