Ingen mens, negativ test, meget udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

239 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. februar 2018

Anonym trådstarter

Hej alle. Jeg har ikke set skyggen af mens, og er i dag på cyklusdag 49!? Har testet med mange graviditetsteste og fået taget en blodprøve ved lægen, og det hele har været negativt. Døjer dog med rigtig meget udflåd. Hvad tænker i det kan være? Jeg kan jo ikke være gravid med 8 negative tests OG en negativ blodprøve?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle. Jeg har ikke set skyggen af mens, og er i dag på cyklusdag 49!? Har testet med mange graviditetsteste og fået taget en blodprøve ved lægen, og det hele har været negativt. Døjer dog med rigtig meget udflåd. Hvad tænker i det kan være? Jeg kan jo ikke være gravid med 8 negative tests OG en negativ blodprøve?

Din cyklus er lidt uregelmæssig lige nu, det sker engang imellem, afvent at den finder sin rytme igen - og nej, du er ikke gravid.

Anmeld Citér

11. februar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Din cyklus er lidt uregelmæssig lige nu, det sker engang imellem, afvent at den finder sin rytme igen - og nej, du er ikke gravid.

Ved godt jeg ikke er gravid. Ville bare høre hvad al den her udflåd kunne skyldes, men du har nok ret i at der bare er lidt forstyrrelser i min cyklus

Anmeld Citér

12. februar 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Det kan være mange ting. Men det er ikke unormalt at kroppen springer en cyklus over eller at man pludselig har en meget lang cyklus. 

Kan ske hvis man er særlig stresset, syg eller andet. Kan også være hvis du er meget fokuseret på pb. Så hvis du normalt har regelmæssig cyklus så er der ikke så meget andet at gøre end at vente på mens, og så måske huske at teste for graviditet løbende. Kan jo være du alligevel pludselig får ægløsning, så muligheden for at blive gravid er der stadig

Anmeld Citér

12. februar 2018

Anonym trådstarter

Oddi skriver:

Det kan være mange ting. Men det er ikke unormalt at kroppen springer en cyklus over eller at man pludselig har en meget lang cyklus. 

Kan ske hvis man er særlig stresset, syg eller andet. Kan også være hvis du er meget fokuseret på pb. Så hvis du normalt har regelmæssig cyklus så er der ikke så meget andet at gøre end at vente på mens, og så måske huske at teste for graviditet løbende. Kan jo være du alligevel pludselig får ægløsning, så muligheden for at blive gravid er der stadig

Har ikke nogen fast kæreste, så det er på ingen måder fordi jeg prøver at blive gravid, der var bare lige en upser

Men ja, jeg skal nok bare afvente min mens. Der er ikke så meget andet at gøre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.