jeg er også en af dem der kæmper med fertiliteten, og jeg vil også sige, at det er dejligt at du i din lykkelige stund tænker på dine venner og hvor svært det rent faktisk er for dem at skulle have denne glædelige nyhed.
Mit råd ville være, at fortælle det til dem alene, så de har mulighed for at reagere som de gør. og så sig, at I ved at det må være svært for dem, og at I udmærket forstår deres frustration over at få at vide endnu en gang at der er nogen der venter sig og det ikke er dem selv. selv kommer jeg altid til at græde, når jeg høre rom andres graviditet og hvis nu din veninde får brug for det, så se om du kan give hende et kram eller på anden vis lade hende forstå, at hun ikke skal skamme sig over sine tårer. det er jo ikke fordi vi ikke er glade på andres vegne overhovedet, det ER vi, det er blot fordi at man bliver så dybt dybt frustreret over, at graviditeter kommer så legende let til nogle mens vi selv skal kæmpe med næb og klør.
Men du skal have
for at tænker på hvordan det er for dem at få denne nyhed, du er et stort menneske at du tænker på den sorg de oplever i det øjeblik!
Anmeld