Hej
Jeg er ny herinde, men har brug for, at få luftet lidt ud i de spørgsmål, der kører rundt i mit hovede i dag..
Vi prøver, som en masse andre, på at blive gravide og nu er jeg gået ret langt over tid.. Hvis det viser sig, at jeg er gravid er jeg 6+5 i dag, men da jeg testede i tirsdags, var den negativ.. Jeg vil ikke tage tusindvis af tests hver dag, for så ender jeg bare med, at stresse min krop og måske blive ekstremt skuffet i sidste ende! Men jeg synes det er længe nu og jeg har haft en nivende følelse i venstre æggestok i omkring 2 uger, som en blanding af følelsen når jeg får ÆL og når jeg skal til at have min mens. Jeg har denne gang en speciel fornemmelse af, at den er der, men jeg tør alligevel ikke håbe! Jeg har ikke de vilde symptomer, men i stedet en rolig følelse og en masse niv og så har jeg virkelig lyst til guacamole (hvilket jeg aldrig spiser normalt)
Mit spørgsmål er måske egentligt bare om det er muligt jeg først kan teste positivt sent OG om den nivende følelse er normal?
Håber på svar, knus T..
Anmeld
Citér