Kan det virkelig passe....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. februar 2018

Anonym trådstarter

Hej jeg var igennem ivf behandling i 2015 i første forsøg bliver jeg gravid med min søn....

Nu er vi så startet op igen, for at lave en lillebrøster 

Jeg får denne gang 6 æg ud, jeg får lagt et op og hele 4 bliver til blastocyster og frosset.....nu er jeg 4+1 og har lavet denne test, jeg har testdag på mandag.....

Jeg synes godt nok at det er utroligt hvis det skal lykkes igen i første forsøg og har svært ved at tro på det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2018

Camillos

Den ser da godt nok posetiv ud . Krydser fingre for at den er der. Så er det den rette behandling med ivf til jer ��

Anmeld Citér

10. februar 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Den ser da godt nok posetiv ud . Krydser fingre for at den er der. Så er det den rette behandling med ivf til jer ��

Mange tak 

Ja det ser jo ud til at det kan lykkes med ivf, men jeg synes bare at virker for "nemt" hvis det skulle lykkes 2 gange i første forsøg.....

Tak fordi du tog dig tid til at svare 

Anmeld Citér

10. februar 2018

Camillos

Anonym skriver:

Mange tak 

Ja det ser jo ud til at det kan lykkes med ivf, men jeg synes bare at virker for "nemt" hvis det skulle lykkes 2 gange i første forsøg.....

Tak fordi du tog dig tid til at svare 

Pris dig lykkelig og vær taknemmelig over at der findes forløb som bare går lige efter bogen hos jer ��. Det er da fantastisk ikke alle skal hele turen igennem flere gange. I er trods alt nået til ivf, som der er mange der ikke skal �� stort tillykke ��

Anmeld Citér

10. februar 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Pris dig lykkelig og vær taknemmelig over at der findes forløb som bare går lige efter bogen hos jer ��. Det er da fantastisk ikke alle skal hele turen igennem flere gange. I er trods alt nået til ivf, som der er mange der ikke skal �� stort tillykke ��

Mange tak 

Og ja jeg skal nok bare være glad for at det går så nemt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.