Træpiller sjælland billigst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. februar 2018

Anonym trådstarter

Hej alle på baby.dk

Jeg skal til at sætte mig ind i et nyt træpillefyr og leder efter de billigste træpiller på en palle. Er der nogen herinde der har et træpillefyr, og kan anbefale nogen gode og billige træpiller inklusiv fragt?

Hilsen den nye træpillefyr ejer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle på baby.dk

Jeg skal til at sætte mig ind i et nyt træpillefyr og leder efter de billigste træpiller på en palle. Er der nogen herinde der har et træpillefyr, og kan anbefale nogen gode og billige træpiller inklusiv fragt?

Hilsen den nye træpillefyr ejer

Vi kigger ikke (kun) på priser, vi giver gerne mere for at få Barlinek-piller, som desværre er svære at opdrive i perioder. De asker meget lidt og har høj brændværdi, og det kan hurtigt svare sig. Lige nu kører vi på nogle andre (billigere), og jeg re-starter ca. hver 2. dag, fordi de asker så meget, at fyret ikke får ilt nok. Manden har fået besked på at opstøve nogle Barlinek i stedet næste gang.

Anmeld Citér

8. februar 2018

FruStolpe

Tænker man jo altid skal ha i mente at pris og kvalitet følges af... 

Gode piller er jo aldrig de billigste 

Men et godt bud er vel at en palle ligger mellem 1600-2000 

Anmeld Citér

8. februar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi kigger ikke (kun) på priser, vi giver gerne mere for at få Barlinek-piller, som desværre er svære at opdrive i perioder. De asker meget lidt og har høj brændværdi, og det kan hurtigt svare sig. Lige nu kører vi på nogle andre (billigere), og jeg re-starter ca. hver 2. dag, fordi de asker så meget, at fyret ikke får ilt nok. Manden har fået besked på at opstøve nogle Barlinek i stedet næste gang.

Ja, det skal ikke bare være de billigste. Jeg nævner Berlinek pillerne herhjemme og ser om vi kan få undersøgt dem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.