Baby skal passes hos mormor for første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. oktober 2009

Berg

Laurits skal for første gang passes hos sin mormor i "længere" tid. Jeg skal nemlig ud og shoppe med min veninde

Jeg glæder mig til at komme ud uden min lille guldklump men kan mormor nu finde ud af at passe ham, hun kender ham jo ikke som jeg.

Har malket 300 ml. mælk ud, tøet og klar i sutteflasker. Aner ikke hvor meget han spiser ad gangen, så jeg er lidt nervøs mht om der er nok. Har købt en brik med mme i nødstilfælde.

Han er ikke så nem at få til at sove i barnevognen, man skal lige kende ham og have is i maven. Det tager efterhånden kun 5 minutter med skrig og skrål før han giver op og falder i søvn, men kender jeg min mor ret så får han ikke lov til at græde uden at blive taget op selvom jeg har fortalt hende at han skriger inden han falder i søvn. Og når jeg så kommer for at hente ham så er han sur og træt, fordi han ikke har sovet!

Men altså, det skal nok gå. Min mor har trods alt taget sig af flere børn end jeg. Har lovet mig selv at jeg ikke ringer hjem (også for venindens skyld) og bare hygger mig og bruger en masse penge. Synes jeg har fortjent det!!! Tager selvfølgelig telefonen med, men den får lov til at blive i tasken (tror jeg nok)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2009

MorTilGustav

Ååårh, held og lykke  Hvor gammel er lille Laurits?

Anmeld

13. oktober 2009

Berg

Cecilia84 skriver:

Ååårh, held og lykke  Hvor gammel er lille Laurits?

Han er faktisk 3 mdr. så det er mig der er pylret, ved det godt

Anmeld

13. oktober 2009

Vingummien

Berg skriver:

Laurits skal for første gang passes hos sin mormor i "længere" tid. Jeg skal nemlig ud og shoppe med min veninde

Jeg glæder mig til at komme ud uden min lille guldklump men kan mormor nu finde ud af at passe ham, hun kender ham jo ikke som jeg.

Har malket 300 ml. mælk ud, tøet og klar i sutteflasker. Aner ikke hvor meget han spiser ad gangen, så jeg er lidt nervøs mht om der er nok. Har købt en brik med mme i nødstilfælde.

Han er ikke så nem at få til at sove i barnevognen, man skal lige kende ham og have is i maven. Det tager efterhånden kun 5 minutter med skrig og skrål før han giver op og falder i søvn, men kender jeg min mor ret så får han ikke lov til at græde uden at blive taget op selvom jeg har fortalt hende at han skriger inden han falder i søvn. Og når jeg så kommer for at hente ham så er han sur og træt, fordi han ikke har sovet!

Men altså, det skal nok gå. Min mor har trods alt taget sig af flere børn end jeg. Har lovet mig selv at jeg ikke ringer hjem (også for venindens skyld) og bare hygger mig og bruger en masse penge. Synes jeg har fortjent det!!! Tager selvfølgelig telefonen med, men den får lov til at blive i tasken (tror jeg nok)

Uhh bliver spændende. Første gang min mor skulle passe Emil kom jeg også med en hel masse ting at  så gjorde han sådan når han skulle det osv. Hun mente det vist var værre for mig end for Emil at skulle adskilles. Jeg sendte en masse sms om sov han nu og spiste han som han plejer osv, da var han 3 mdr og det gik jo super fint.

Så gik der lang tid igen hehe. Der tog jeg også den beslutning at jeg ikke vil skrive eller ringe for at høre om det. Og det var faktisk rart, man havde det i baghovedet. Men var rart ike at gøre det på en måde. Den lå i min lomme eller på bordet der hvor vi spiste så jeg kunne se hvis min mor nu tog kontakt. Og igen var det jo gået fint

Så pøj pøj med det det skal nok gå. Og mon ikke hun får ham til at sove, det er jeg sikker på

Anmeld

13. oktober 2009

CarinaSB

Sådan havde jeg det os da min mor skulle passe Noah første gang .. Men så kom jeg i tanke om at hun har min lillebror som er 1 år .. så hun viste jo hva det var med små børn

Anmeld

13. oktober 2009

4xGreve

hehe sådan har jeg det stadig når daniella skal passe og hun er 1½år, og så pylret jeg nu er ringer jeg også med jævne mellemrum og spøger til det hele...

Held og lykke med det og håber du nyder din shoppe tur med veninden...

Anmeld

13. oktober 2009

Berg

Hjemme igen efter en god lang (og dyr) shoppetur med veninden. Laurits havde været SÅ sød hos mormor. Han havde sovet 3 timer i barnevognen og spist fint. Og havde så ellers smilet og grinet til sin mormor.

Ringede slet ikke hjem og kiggede kun et par gange på telefonen for at se om der var kommet besked fra min mor.

Så skønt, så skønt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.