Laurits skal for første gang passes hos sin mormor i "længere" tid. Jeg skal nemlig ud og shoppe med min veninde
Jeg glæder mig til at komme ud uden min lille guldklump men kan mormor nu finde ud af at passe ham, hun kender ham jo ikke som jeg.
Har malket 300 ml. mælk ud, tøet og klar i sutteflasker. Aner ikke hvor meget han spiser ad gangen, så jeg er lidt nervøs mht om der er nok. Har købt en brik med mme i nødstilfælde.
Han er ikke så nem at få til at sove i barnevognen, man skal lige kende ham og have is i maven. Det tager efterhånden kun 5 minutter med skrig og skrål før han giver op og falder i søvn, men kender jeg min mor ret så får han ikke lov til at græde uden at blive taget op selvom jeg har fortalt hende at han skriger inden han falder i søvn. Og når jeg så kommer for at hente ham så er han sur og træt, fordi han ikke har sovet!
Men altså, det skal nok gå. Min mor har trods alt taget sig af flere børn end jeg. Har lovet mig selv at jeg ikke ringer hjem (også for venindens skyld) og bare hygger mig og bruger en masse penge. Synes jeg har fortjent det!!! Tager selvfølgelig telefonen med, men den får lov til at blive i tasken (tror jeg nok)
Anmeld