Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som overskriften lyder; hvornår kunne i så teste positiv? Jeg tænker både med urintest og blodprøveHilsen den nysgerrige
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
4+0 på g test
Første gang 10+4
anden gang 3+0
trejde gang 3+5
LSS skriver: Første gang 10+4 anden gang 3+0 trejde gang 3+5
Med g-test eller blodprøver? 10+4 er godt nok sent
Anonym skriver: Med g-test eller blodprøver? 10+4 er godt nok sent
Hjemmetest. Fik ikke blodprøve med nummer 1. Men det gjorde jeg ved de to andre, samme dag jeg testede positiv og der var hcg allerede godt på vej opad.
Omkring 3+2/3 stykker på urintest.
LSS skriver: Hjemmetest. Fik ikke blodprøve med nummer 1. Men det gjorde jeg ved de to andre, samme dag jeg testede positiv og der var hcg allerede godt på vej opad.
Havde du ikke taget nogen tests inden du var 10+? Eller kunne du bare først teste positivt der? Det er godt nok sent
Anonym skriver: Som overskriften lyder; hvornår kunne i så teste positiv? Jeg tænker både med urintest og blodprøveHilsen den nysgerrige
Første gang 3+3
Anden gang 4+2
Første gang 3+6
Anden gang 3+3
Anonym skriver: Havde du ikke taget nogen tests inden du var 10+? Eller kunne du bare først teste positivt der? Det er godt nok sent
Jeg blødte helt indtil efter 12. Uge så tog den egentlig kun fordi jeg havde en underlig følelse i kroppen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128