Berlingo eller Multipla

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

256 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. februar 2018

CC79

Ja vi er ved at søge bil og da vi har 4 børn er vi faldet over Berlingoen med ekstra sæde bagerst i bilen samt Fiat Multipla hvor der er tre sæder på både forreste og anden række. Nogen af jer herinde der ved noget eller har erfaringer med disse modeller? Godt og mindre godt så vi kan få taget en beslutning. Tre af vores børn bruger autostole.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har en belingo og har mulighed for at sætte et extra sæde bagi. Personligt ville jeg aldrig vælge at sætte mit barn bagi, på den måde. Tænk hvis man blir påkørt bagfra!!

Har ligeledes kørt i bilingo på mit tidligere arbejde, hvor vi brugte rigtig meget at sætte det extra sæde bagi. Men det var til voksne mennesker, og det var ik særlig praktisk, men en fin "nødløsning".

Vi kiggede på en Skoda roomster, inden vi købte belingoen, og den var jeg ret vild med! Eneste grund til vi ik valgte den, var pga en høj kant i bagagerummet. 

Den anden bil du nævner kender jeg ik, men syntes godt nok, det lyder smart! Vh Stine 

Anmeld Citér

7. februar 2018

CC79

Ok tak for dit gode svar. Det skal lige siges vores ældste dreng er 15 år og det ville blive ham der sad bagi hvis det var. Men du har da ret i den vinkel du har på det, at det er lidt usikkert der bagi. Ja det ser smart ud med tre sæder også på forreste række så det frister da også. Hvordan er en Roomster så indrettet? Og er Berlingoen ellers en god bil?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.