Efter 1 1/2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.245 visninger
17 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. februar 2018

LYT

Skiseme om ikke vi for nogle dage siden fik to streger på.. efter så lang tid og så helt uden hjælp. Jeg fatter det stadig ikke og skal stadig kigge på billederne engang i mellem. Lige før jeg får lyst til at spørge jer om ik det er sandt. Men hvor er det altså fantastisk. Et sandt mirakel for mit vedkommende 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2018

God-mor

LYT skriver:

Skiseme om ikke vi for nogle dage siden fik to streger på.. efter så lang tid og så helt uden hjælp. Jeg fatter det stadig ikke og skal stadig kigge på billederne engang i mellem. Lige før jeg får lyst til at spørge jer om ik det er sandt. Men hvor er det altså fantastisk. Et sandt mirakel for mit vedkommende 

Stort tillykke  Der er ingen tvivl 

Anmeld Citér

7. februar 2018

LYT

Stort tillykke  Der er ingen tvivl 

Åhhhh tusind tak. Er bare virkelig glad og også lidt bange  men er glad for du siger det 

Anmeld Citér

7. februar 2018

God-mor

Åhhhh tusind tak. Er bare virkelig glad og også lidt bange  men er glad for du siger det 

Jeg forstår godt følelsen af at blive bange når man tester positivt. Alt det ukendte og 1000 tanker melder sig, men du går en absolut fantastisk tid i møde og hvor er det fortjent efter 1,5 års venten

Anmeld Citér

7. februar 2018

Huldrekvinde

Åh, KÆMPE tillykke!

Hvor må det være fantastisk. 

Jeg håber alt går godt - for os begge 

Anmeld Citér

11. februar 2018

LYT

God-mor skriver:

Jeg forstår godt følelsen af at blive bange når man tester positivt. Alt det ukendte og 1000 tanker melder sig, men du går en absolut fantastisk tid i møde og hvor er det fortjent efter 1,5 års venten

Ja jeg glæder mig også helt vildt og tiden får langsom nu indtil første lægebesøg og ikke mindst første scanning.

I går og i dag har jeg haft noget ondt i vestre side af underlivet. Gad vide om det er ligamentsmerter? 

Anmeld Citér

11. februar 2018

God-mor

LYT skriver:

Ja jeg glæder mig også helt vildt og tiden får langsom nu indtil første lægebesøg og ikke mindst første scanning.

I går og i dag har jeg haft noget ondt i vestre side af underlivet. Gad vide om det er ligamentsmerter? 

Det er nok ligamentsmerter Det hele giver sig jo i takt med at baby vokser 

Anmeld Citér

11. februar 2018

LYT

God-mor skriver:

Det er nok ligamentsmerter Det hele giver sig jo i takt med at baby vokser 

Ja det tænker jeg også også fordi det strammer helt vildt. Men man bliver lige lidt nervøs når det gør ondt. Men i dag mærkes det meget som om det strækker og niver. Mon ikke det går væk igen 

Anmeld Citér

11. februar 2018

God-mor

LYT skriver:

Ja det tænker jeg også også fordi det strammer helt vildt. Men man bliver lige lidt nervøs når det gør ondt. Men i dag mærkes det meget som om det strækker og niver. Mon ikke det går væk igen 

Det kan nive rigtig meget og kan huske at jeg i starten troede at det var min mens som var på vej. Men det er helt normalt og mange oplever det specielt i første trimester  Har haft det med begge børn. 

Anmeld Citér

13. februar 2018

LYT

God-mor skriver:

Det kan nive rigtig meget og kan huske at jeg i starten troede at det var min mens som var på vej. Men det er helt normalt og mange oplever det specielt i første trimester  Har haft det med begge børn. 

Ja det har jeg også hørt  men hvis bare det bare var det.

lige en lill status her fra: jeg bar i går på sygehuset fordi det var så slemt. Alt var super fint undtagen at der ikke var noget ilivmoderen. Men de kunne som sådan heller ikke se noget andre steder. Så forhåbentlig bare en meget tidlig graviditet og ellers så kunne det være en gra. uden for livmoderen. Men jeg skal ha taget blodprøver igen i morgen for at se om tallet S-toget som det skal  øv øv øv så nu et det bare at krydse fingre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.