Hjælp til en tvivl mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.254 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. februar 2018

Anonym trådstarter

Hej, 

Jeg skriver eftersom jeg ikke et sammen med faren og vi begge bor i 2 forskellige byer.  Vi har et barn sammen på knap 3 år. Vi er lige hoppet på en optrapning hver 2 weekend fra fre-søn og fastlagt samvær på ferier og helligdage . Jeg vil egentligt bare høre hvordan har i fordelt ferierne sammen ?  Og hvad er det normale opdeling  

Jeg er ny til alle disse ting og vil vide hvordan og hvad i har gjort 

Håber I kan hjælpe. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2018

Dorthe1986

Far har hver vinterferie og jeg har hver efterårsferie. Far har så 2 uger sommerferie, men ikke sammenhængende. 

Anmeld Citér

6. februar 2018

AnoMom

Anonym skriver:

Hej, 

Jeg skriver eftersom jeg ikke et sammen med faren og vi begge bor i 2 forskellige byer.  Vi har et barn sammen på knap 3 år. Vi er lige hoppet på en optrapning hver 2 weekend fra fre-søn og fastlagt samvær på ferier og helligdage . Jeg vil egentligt bare høre hvordan har i fordelt ferierne sammen ?  Og hvad er det normale opdeling  

Jeg er ny til alle disse ting og vil vide hvordan og hvad i har gjort 

Håber I kan hjælpe. 

Vi har 7/7 ordning og ferier kører bare efter ordningen. I sommeren får vi 14 dage hver. 

Julen skifter vi hvert år og det samme med nytår. 

Hvis en af os skal noget i en af ferierne og den lige ligger i den andens. Så laver vi en aftale og får det til at passe sammen. 

Anmeld Citér

6. februar 2018

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Far har hver vinterferie og jeg har hver efterårsferie. Far har så 2 uger sommerferie, men ikke sammenhængende. 

Men var det ikke for meget for et barn som lige er hoppet på en optrapning altså hver 2 weekend fre-søn og pludselig hoppe til 1 uge ?

Anmeld Citér

6. februar 2018

Dorthe1986

Anonym skriver:

Men var det ikke for meget for et barn som lige er hoppet på en optrapning altså hver 2 weekend fre-søn og pludselig hoppe til 1 uge ?

Jo men min dreng er også stor nu. Han bliver 7 til april  

Anmeld Citér

6. februar 2018

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Jo men min dreng er også stor nu. Han bliver 7 til april  

Når okay det giver også ok mening.  

Jeg tænkte mere på det mindre børn ca 3 år

Hvad er det mest normale og hensigtsmæssig :/?

Anmeld Citér

6. februar 2018

Anonym

Her skiftes vi til alt. Den ene har vinterferien i lige år den anden i ulige år. Dette med alle ferierne.

vi har 3 uger hver i sommerferien og den ene har forstår vælger ret i lige år den anden i ulige. Sommerferie skal meldes til den anden senest 1. Februar ellers får den anden første vælger ret. 

Denne ordning har kørt fra barnet fra 3 1/2 år. Og barnet har det fint med det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.