Hvad gør vi nu, lille du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. februar 2018

Anonym trådstarter

Min mand og jeg venter os barn nr. 2. Ikke en planlagt graviditet og forstår nærmest stadig ikk helt hvordan det var kunne lade sig gøre, da vi førhen har haft så svært ved at blive gravide (og holde på det). Men ved godt, at kondom ikke er 100% sikkert. Men en meget velkommen graviditet og vi er super lykkelige - vores datter skal være storesøster 

Nu er det så også sådan, at jeg lige er blevet ansat i min drømme elevstilling. Jeg har meget kvalme, enorm træthed, utilpashed i kroppen og har lige kastet op i dag  (første gang - men formentlig ikke sidste gang - indtil videre).

Jeg ville på mange punkter helst have ventet med at fortælle det til efter NF, men allerede i dag på min 2. Dag har jeg haft det så skidt. Bør jeg fortælle det før NF - eller hvad tænker I? Åhh, jeg er i syv sind. Så hvad gør vi nu? Jeg er ca. 8+1.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

tillykke...

lyder præcis som mig :)

jeg valgte at fortælle det med det samme..

netop fordi jeg fra start fik det dårligt.. nåede at have 2 dage med sygdom hvor jeg bare lå med hovedet i toilettet inden jeg fortalte det...

jeg er glad for at jeg var åben omkring det med det samme for det gjorde det lidt nemmere da jeg allerede nu fra uge 17 har været nødt til at blive deltidssygemeldt på 25 timer med max 5 timer pr vagt..

Anmeld Citér

6. februar 2018

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

tillykke...

lyder præcis som mig :)

jeg valgte at fortælle det med det samme..

netop fordi jeg fra start fik det dårligt.. nåede at have 2 dage med sygdom hvor jeg bare lå med hovedet i toilettet inden jeg fortalte det...

jeg er glad for at jeg var åben omkring det med det samme for det gjorde det lidt nemmere da jeg allerede nu fra uge 17 har været nødt til at blive deltidssygemeldt på 25 timer med max 5 timer pr vagt..

Hvordan tog de det?

Og mange tak  Og tillykke til dig også 

Anmeld Citér

6. februar 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Hvordan tog de det?

Og mange tak  Og tillykke til dig også 

tak :) jeg var 8+6 da vi fandt ud af det ved et tilfælde...

altså de blev ikke ligefrem glade...

men der var ikke noget at gøre jo.. så det blev accepteret og så skal jeg lige tage mig sammen til at snakke barsel ;)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.