Fortvivlet... Er jeg eller er jeg ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
12 svar
54 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. februar 2018

Anonym trådstarter

Hej alle. Jeg er meget frustreret. Jeg går og har en fornemmelse af, jeg er gravid. Ville i dag være 20+3, men det har endnu ikke lykkedes mig at få en positiv test. Sidst jeg testede ville jeg være omkring 18+. Jeg har egentlig ikke tænkt så meget over det på det sidste, men her i løbet af weekenden har jeg haft en del fornemmelser af liv i maven..? Kan det være noget jeg bare bilder mig ind? Jeg har også fået taget en blodprøve, som havde resultatet "<2"

Har haft blødninger undervejs, men de har ikke været som mine normale menstruationer, men hvis det er mens, så er jeg i dag på cyklusdag 44, den er altså ikke kommet i denne måned, og føler mig meget udspilet? 

Jeg er simpelthen så forvirret og bange. Tror i det er fordi, jeg tænker så meget over det, at kroppen sender signaler eller hvad tænker i? Håber i kan hjælpe...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2018

Mortilmajhurra

Jeg kan godt forstå dig, og det er skide hårdt og gå og tro på noget, der måske ikke er der. 
Som du beskriver det, tror jeg nu ikke du er gravid. MEN! Man kan aldrig vide, og hvis du er så langt henne som du skriver, så burde man også kunne se noget på en scanning. Så jeg ville betale mig fra at få vished - ring til en privat scanningsklinik og fortæl dem det hele som det er! 
Det koster måske noget, men det er vel det værd, for at få vished  

Held og lykke  

Anmeld Citér

5. februar 2018

Abracadabra

Du er helt 100% sikkert ikke gravid. Slet ikke. Overhovedet ikke. Du har angst. 

Anmeld Citér

5. februar 2018

Anonym

Abracadabra skriver:

Du er helt 100% sikkert ikke gravid. Slet ikke. Overhovedet ikke. Du har angst. 

Det var da noget af et svar!!!!

Hvis du virkelig har den høje lægelige uddannelse som du påstår, så håber jeg ikke du arbejder med mennesker til dagligt!

Anmeld Citér

5. februar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle. Jeg er meget frustreret. Jeg går og har en fornemmelse af, jeg er gravid. Ville i dag være 20+3, men det har endnu ikke lykkedes mig at få en positiv test. Sidst jeg testede ville jeg være omkring 18+. Jeg har egentlig ikke tænkt så meget over det på det sidste, men her i løbet af weekenden har jeg haft en del fornemmelser af liv i maven..? Kan det være noget jeg bare bilder mig ind? Jeg har også fået taget en blodprøve, som havde resultatet "<2"

Har haft blødninger undervejs, men de har ikke været som mine normale menstruationer, men hvis det er mens, så er jeg i dag på cyklusdag 44, den er altså ikke kommet i denne måned, og føler mig meget udspilet? 

Jeg er simpelthen så forvirret og bange. Tror i det er fordi, jeg tænker så meget over det, at kroppen sender signaler eller hvad tænker i? Håber i kan hjælpe...

Jeg tror helt sikker ikke du er gravid, og slet ikke så langt som du selv mener du evt. er.

Jeg synes du skal prøve at tage en snak med lægen, måske kan han tage endnu en blodprøve? 

Anmeld Citér

5. februar 2018

1518

Anonym skriver:

Hvis du virkelig har den høje lægelige uddannelse som du påstår, så håber jeg ikke du arbejder med mennesker til dagligt!

Trådstarter har flere gange skrevet om sin angst for graviditet - både her på siden og på Min Mave. Hun tror, at hun er blevet gravid uden hun har haft egentligt samleje. Hun venter på at komme til hos en psykolog, og indtil det sker, har hendes læge anbefalet hende at oprette en tråd på debatsider som denne, når hun kan mærke, at hun bliver overvældet af angsten for graviditet. Derfor svarer Abracadabra meget kontant - Trådstarter bliver bare mere nervøs, hvis man pakker tingene for meget ind og efterlader plads til usikkerhed og fortolkning af et svar.

Anmeld Citér

5. februar 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Har du fulgt med i de utroligt mange opslag fra samme bruger vedr. hendes angst for graviditet, som skulle være resultatet af petting og altså ikke egentligt samleje?

For jeg mener godt at kunne udtale mig om (med min høje uddannelse), at hun ikke er gravid med kun negative grav.tests OG negativ blodprøve OG menstruationer OG ikke en gang et samleje som udgangspunkt.

Anmeld Citér

5. februar 2018

Anonym

Er det nu dig igen ??

Anmeld Citér

5. februar 2018

Anonym

Abracadabra skriver:

Har du fulgt med i de utroligt mange opslag fra samme bruger vedr. hendes angst for graviditet, som skulle være resultatet af petting og altså ikke egentligt samleje?

For jeg mener godt at kunne udtale mig om (med min høje uddannelse), at hun ikke er gravid med kun negative grav.tests OG negativ blodprøve OG menstruationer OG ikke en gang et samleje som udgangspunkt.

Beklager, jeg har ikke fulgt med, så jeg kender ikke noget til sagen.

jeg håber hun snart får hjælp!

Anmeld Citér

5. februar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tror helt sikker ikke du er gravid, og slet ikke så langt som du selv mener du evt. er.

Jeg synes du skal prøve at tage en snak med lægen, måske kan han tage endnu en blodprøve? 

Det er forsøgt, og det vil han ikke... Desværre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.