Jeg vil lige dele min glæde med jer alle sammen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

ønskebørn74

JEG HAR FUNDET MIN BEDSTE VENNINDE FRA UNGDOMMEN IGEN!!! JEG HAR SAVNET HENDE OG LEDT EFTER HENDE. RINGET TIL FREMMEDE MED DET EFTERNAVN HUN ENGANG HAVDE..... OG SÅ ENDELIG FANDT JEG HENDE PÅ FACEBOOK, HUN ER SOM JEG BLEVET GIFT...

VI HAR LIGE AFTALT AT VI SKAL MØDES...WEEEE.. OG VI HAR MANGE AF DE SAMME INTERESSER, INTERESSER VI BESTEMT IKKE HAVDE DENGANG... MEGET PUDSIGT

HÅBER AT DER OGSÅ ER ANDRE DER MÅ OPLEVE DENNE GLÆDE!!!

KNUS LENE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Miamaja

FEDT

Anmeld

12. oktober 2009

qp

Ihh hvor dejligt for dig... håber jeres venskab når, at udvikle sig igen

Kh qp

Anmeld

12. oktober 2009

Ox.

ønskebarn74 skriver:

JEG HAR FUNDET MIN BEDSTE VENNINDE FRA UNGDOMMEN IGEN!!! JEG HAR SAVNET HENDE OG LEDT EFTER HENDE. RINGET TIL FREMMEDE MED DET EFTERNAVN HUN ENGANG HAVDE..... OG SÅ ENDELIG FANDT JEG HENDE PÅ FACEBOOK, HUN ER SOM JEG BLEVET GIFT...

VI HAR LIGE AFTALT AT VI SKAL MØDES...WEEEE.. OG VI HAR MANGE AF DE SAMME INTERESSER, INTERESSER VI BESTEMT IKKE HAVDE DENGANG... MEGET PUDSIGT

HÅBER AT DER OGSÅ ER ANDRE DER MÅ OPLEVE DENNE GLÆDE!!!

KNUS LENE

Årh hvor skønt for dig!!  Håber alt går vel når i mødes

Mistede min bedste veninde for nogle år siden nu, ved hun bor i hus med sin kæreste, men snakker ikke med hende mere, og hende savner jeg også rigtig meget ...

Anmeld

14. oktober 2009

ønskebørn74

Årh hvor skønt for dig!!  Håber alt går vel når i mødes

Mistede min bedste veninde for nogle år siden nu, ved hun bor i hus med sin kæreste, men snakker ikke med hende mere, og hende savner jeg også rigtig meget ...

Hej søde, stol på dig selv og genskab... De ord du lige har sagt, er dem hun har brug for at høre. Håber du tager springet, for gud hvor er det skønt!!

Knus Lene

Anmeld

14. oktober 2009

Mira0911

Ej, hvor er det bare skønt for dig...

Anmeld

14. oktober 2009

ønskebørn74

Dutte84 skriver:

Ej, hvor er det bare skønt for dig...

Ja ikke, min mave bobler ligefrem af glæde!! Jeg har savnet hende meget!! Hvordan har du det sød?? Er der en du også savner? Så spring ud i det, det er en glæde uden lige.

Knus Lene

Anmeld

14. oktober 2009

Mira0911

ønskebarn74 skriver:

Ja ikke, min mave bobler ligefrem af glæde!! Jeg har savnet hende meget!! Hvordan har du det sød?? Er der en du også savner? Så spring ud i det, det er en glæde uden lige.

Knus Lene

Dejligt.. Ja der er en jeg savner.. Jeg har søgt på hende på facebook, kan slet ikke finde hende.. Jeg har gået i klasse med hendes bror, og skrevet til ham utallige gange, for at høre om han ikke kunne give mig nummeret på hende... Har intet hørt fra ham...

Tænker lidt, at han ikke kan have at vi snakkede sammen og brugte meget tid på hinanden...

Anmeld

14. oktober 2009

ønskebørn74

Dutte84 skriver:

Dejligt.. Ja der er en jeg savner.. Jeg har søgt på hende på facebook, kan slet ikke finde hende.. Jeg har gået i klasse med hendes bror, og skrevet til ham utallige gange, for at høre om han ikke kunne give mig nummeret på hende... Har intet hørt fra ham...

Tænker lidt, at han ikke kan have at vi snakkede sammen og brugte meget tid på hinanden...

Jeg kunne heller ikke finde min, for hun var gift.. Så prøvede jeg til sidst kun at søge på fornavn og mellemnavn og så kiggede jeg alle igennem og der var hun!!

Anmeld

14. oktober 2009

ønskebørn74

En lille opdate.... JEG SKAL MØDES MED HENDE IMORGEN!!! GLÆDER MIG VILDT!!! Vi mødes på shoppe tur og skal på Cafe bagefter... WEEEEE!!!  TIL JER DER HAR GAMLE VENNER I SAVNER... GØR NOGET VED DET... LAD IKKE EN DAG GÅ UDEN AT FORSØGE... BELØNNINGEN ER SKØN!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.