Det rigtig valg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. februar 2018

Anonym trådstarter

Hvis i skulle ud og køb autostol i vægtklassen 9-18 kg og valgt stå i mellem en
Römer Safefix plus eller en Britax Römer Duo Plus ( til duo plus skal der købt top tether udover stolen ) hvilken en af disse to vil i valg og hvorfor ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2018

An&Jo

Anonym skriver:

Hvis i skulle ud og køb autostol i vægtklassen 9-18 kg og valgt stå i mellem en
Römer Safefix plus eller en Britax Römer Duo Plus ( til duo plus skal der købt top tether udover stolen ) hvilken en af disse to vil i valg og hvorfor ?

Kender ikke nogen af de to stole, jeg vil bare minde dig om at være opmærksom på at børn idag skal sidde bagudvendt til de er 15 mdr. det er der desværre en del der ikke er opmærksomme på nemlig. 

Anmeld Citér

4. februar 2018

Anonym trådstarter

Sådan som jeg læser loven er det kun et krav de sidder  Bagudvendt til de er 15 månder hvis de sidder i en      i-Size hvor man går efter højt og ikke vægt hvis du derimod brug en af de gamle med vægt grænsen er det ikke et krav med en anbefaldning at de sidder Bagudvendt til 15 månder 

https://www.autostol.dk/blog/det-vigtigste-om-autostole/

Anmeld Citér

4. februar 2018

migxher

An&Jo skriver:

Kender ikke nogen af de to stole, jeg vil bare minde dig om at være opmærksom på at børn idag skal sidde bagudvendt til de er 15 mdr. det er der desværre en del der ikke er opmærksomme på nemlig. 

Det skal de kun hvis man har en i-size stol. Har man ikke det er det en anbefaling men ikke et krav. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.