Linea nigra - den brune streg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.698 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. februar 2018

HBV

Hvor langt henne var du, da du fik den brune streg på maven ?  Er klar over at en del aldrig får den - men spørger dem der fik 

En sjov tese om barnets køn siger, at hvis man får stregen tidligt, at den ikke er tydelig og kun går fra skambenet til navlen - så er det en dreng 

Hvis stregen kommer sent, er meget tydelig og vokser over navlen - så  er det en pige 

I knooow, det er en myte men ku stadig være sjovt at høre om det holdt stik hos jer 

Jeg har netop opdaget en svag streg op til navlen og er kun i starten af 11. uge.. nu må jeg se om det er en dreng, som jeg hele tiden har haft på fornemmelsen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2018

Stivdie

HBV skriver:

Hvor langt henne var du, da du fik den brune streg på maven ?  Er klar over at en del aldrig får den - men spørger dem der fik 

En sjov tese om barnets køn siger, at hvis man får stregen tidligt, at den ikke er tydelig og kun går fra skambenet til navlen - så er det en dreng 

Hvis stregen kommer sent, er meget tydelig og vokser over navlen - så  er det en pige 

I knooow, det er en myte men ku stadig være sjovt at høre om det holdt stik hos jer 

Jeg har netop opdaget en svag streg op til navlen og er kun i starten af 11. uge.. nu må jeg se om det er en dreng, som jeg hele tiden har haft på fornemmelsen 

Jeg kan faktisk ikke huskeh hvornår den kom, men i hvert fald efter de 20 uger. Måske omkring de 30?

Jeg har begge gange haft en meget tydelig linje, der er gået fra skamben til underkant ribben. Jeg har to piger. 

Anmeld Citér

3. februar 2018

1518

Da jeg var gravid med min datter, kom den nok nogenlunde halvvejs og gik fra skamben til solar plexus. Denne gang er der en meget utydelig streg fra solar plexus og et stykke ned mod navlen (ikke helt til navlen), og den er kommet engang efter uge 35. Baby i maven skulle også gerne være en pige.

Anmeld Citér

3. februar 2018

Anonymor

HBV skriver:

Havde kun fra navlen op, den kom sent og sidder her  med  min  søn, så ...

Anmeld Citér

3. februar 2018

Baby2017

HBV skriver:

Jeg hat ALTID haft stregen fra navlen og ned. Lidt sjovt og hvorfor ved jeg ikke. 

Da jeg blev gravid blev den tydligere lige så stille og da jeg var omkring 25-30 uger henne dukkede den op over navlen og blev rimelig tydelig ret hurtigt. Jeg ventede en pige 

Her efter har jeg stadig den under navlen men den over er forsvundet igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.