Øh - pinligt, har brug for hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.553 visninger
10 svar
3 synes godt om
1. februar 2018

Anonym trådstarter

Jeg er et lidt træls problem, som jeg håber nogle af jer måske har et godt råd til.

jeg er en stor pige, som døjer med at når jeg har været på arbejde hele dagen, så skaver mine underbukser næsten hul mellem mine ben AAAAVVVVV.

underbukserne passer, og det er jo selvfølgelig fordi man er for fed og der bliver varmt.

men er der nogen der kender problemet? Kan man gøre noget for at forebygge det?? Og hvad kan man gøre for at det går hurtigt væk, nu hvor skaden er sket? 

Render pt rundt i bar røv hehe ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2018

Babilooo

Anonym skriver:

Jeg er et lidt træls problem, som jeg håber nogle af jer måske har et godt råd til.

jeg er en stor pige, som døjer med at når jeg har været på arbejde hele dagen, så skaver mine underbukser næsten hul mellem mine ben AAAAVVVVV.

underbukserne passer, og det er jo selvfølgelig fordi man er for fed og der bliver varmt.

men er der nogen der kender problemet? Kan man gøre noget for at forebygge det?? Og hvad kan man gøre for at det går hurtigt væk, nu hvor skaden er sket? 

Baby salve måske  ..? Og så slankekur

Anmeld Citér

1. februar 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Måske en anden type underbukser?

Anmeld Citér

1. februar 2018

Newsence

Baby salve og så bukser der sidder tæt deroppe så huden ikke gnider mod hinanden 

Anmeld Citér

1. februar 2018

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Personligt ville jeg starte med at skifte underbukserne ud med nogle andre. 

Er selv en stor pige, men nej, kender ikke problemet. Bruger kun G-streng(meget lidt stof), så der er ikke så meget der kan skarve

måske det er fordi trusserne skulle være et nummer større? 

Nu hvor skaden er skat tænker jeg alt efter hvor slemt det er, så prøv inotyol

Anmeld Citér

1. februar 2018

Baby-Crazy

Jeg har også prøvet det... på varme sommerdage kan jeg feks ikke have nederdel på uden små stramme shorts under....

når skaden er sket så er babypudder godt området skal holdes rent og tørt....

Er du sikker det er underbuksernes skyld? Jeg skal i hvert fald have bukser på der går “helt” op så sker det ikke

Anmeld Citér

1. februar 2018

Mortilah

Jeg har problemet hvis jeg har kjole på.. jeg er ikke overvægtig�� der kan gå helt hul

tænker måske er bukserne for løse? Eller af for groft stof? 

Anmeld Citér

1. februar 2018

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Jeg har samme problem, jeg har løst det ved at have et par shapewear trusser ud over mine alm. trusser. hvilket betyder at mine lår ikke skraber mod hinanden (er det sommer og har jeg kjole eller nederdel på kan det klares med et par cykelshorts der er klippet lidt kortere i benene)

shapewear trusserne har jeg købt et nummer større end nødvendigt, hvilket betyder at de ikke strammer.

er skaden sket og er du blevet rød og hudløs kan det klares med inotyl eller levertran salve fra apoteket

Anmeld Citér

1. februar 2018

SofiaMik

Jeg har prøvet det om sommeren, hvor jeg har gået og lavet noget hårdt fysisk.  Det skyldtes, at mine trusser var for syntetiske, så de lavede brandsår på mig. Jeg brugte bar numse med zinksalve og det virkede fint. 

Anmeld Citér

1. februar 2018

Thea14

Har ikke oplevet at det er mine trusser der er problemet. Men mine bukser skal ikke glide langt ned før lårene får plads til at gnide op ad hinanden, og så er problemet der. Jeg bruger bælte og/eller seler på de bukser jeg har der har tendens til det.

Ellers kan det være du skal skifte trusser? Måske kan cykelshorts hjælpe? Det bruger jeg i hvert fald selv hvis jeg har kjole eller nederdel på. Et par alm. Strømpebukser kan også være en hjælp.

Man kan også få en creme der ligger en usynlig barriere. Kan ikke huske hvad den hedder, men brugte den til mit bryllup hvor jeg ikke lige havde mod på mere end kjole til at varme. Det var fantastisk. Skulle kun påføre en enkelt gang ekstra da vi ankom til festen, mest for at være sikker, ellers holdt det fra 11 formiddag til kl. 5 næste morgen.

og når skaden er sket, så sørg for at det får luft.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.