Symptomerne er stort set forsvundet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. februar 2018

Anonym trådstarter

jeg er førstegangsgravid og 10+1 i dag. Det sidste døgns tid er mine bryster skrumpet ind til næsten det normale inden jeg blev gravid. Kvalme har jeg ikke haft i en uge nu. Er det normalt ?  

Jeg er virkelig utryg ved at jeg ik kan mærke noget mere  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Ja det er normalt. Symptomer kan komme og gå ingen grund til bekymring. 

Anmeld Citér

1. februar 2018

koeapabshicar

Lige omkring så langt du er så overtager moderkagen babys behov hvor den før har fået næring gennem blommesækken. Der er rigtig mange (inklusive mig selv dengang) der oplevede at mine symptomer blev mindre eller forsvandt helt. Hos nogle kommer de igen og hos andre ikke. Det er helt normalt :-)

Anmeld Citér

1. februar 2018

Anonym trådstarter

Jeg har lige haft 1 dråbe rødt blod på toiletpapiret, efter jeg har tørret mig - to gange her i morges. Det er første gang, jeg har noget farvet udflåd  Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal tænke om det hele

Anmeld Citér

1. februar 2018

AnoMom

Anonym skriver:

Jeg har lige haft 1 dråbe rødt blod på toiletpapiret, efter jeg har tørret mig - to gange her i morges. Det er første gang, jeg har noget farvet udflåd  Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal tænke om det hele

Stadig normalt. Jeg blødte friskt to gange i min graviditet. I uge 6 og 8 og min søn lever i bedste velgående. 

Slap af og nys graviditeten.

Anmeld Citér

1. februar 2018

Mortilsnart4

Jeg styrt blødte igennem hele min graviditet med min søn uden der var noget galt 

det normalt at kvalme og træthed ømme bryster forsvinder omkring 3 mdr det kommer igen når du er længere henne igen 

Prøv at slap af tænk positiv og nyd din graviditet 

Knus en mor som har 4 graviditeter på bagen 

Anmeld Citér

1. februar 2018

Anonym

Mortilsnart4 skriver:

Jeg styrt blødte igennem hele min graviditet med min søn uden der var noget galt 

det normalt at kvalme og træthed ømme bryster forsvinder omkring 3 mdr det kommer igen når du er længere henne igen 

Prøv at slap af tænk positiv og nyd din graviditet 

Knus en mor som har 4 graviditeter på bagen 

Arh behøver altså ikke nødvendigvis at komme igen senere i gaviditeten. Det er en lidt falsk tryghed at komme med. 

Personligt havde jeg kun let kvalme i starten og ømme bryster. De forsvandt omkring 10. Uge og mærkede aldrig til nogen symptomer senere hen

Anmeld Citér

2. februar 2018

Mortilsnart4

Anonym skriver:

Arh behøver altså ikke nødvendigvis at komme igen senere i gaviditeten. Det er en lidt falsk tryghed at komme med. 

Personligt havde jeg kun let kvalme i starten og ømme bryster. De forsvandt omkring 10. Uge og mærkede aldrig til nogen symptomer senere hen

ik meningen jeg svare ud fra mine egne erfaringer  

alle 4 gange jeg har været gravid er kvalmen kommet igen senere i graviditeten 

Anmeld Citér

2. februar 2018

Anonym trådstarter

Jeg føler mig slet ikke rigtig gravid mere  Synes heller ikke maven er oppustet længere. Det er selvfølgelig rart nok, men det går mig på.

jeg skal først til skanning d. 21.2., hvor jeg er 12+6. Synes der er lang tid at vente. Jeg var til en tidlig skanning 7+5, hvor alt så fint ud..

Anmeld Citér

2. februar 2018

sandramor

Anonym skriver:

Jeg føler mig slet ikke rigtig gravid mere  Synes heller ikke maven er oppustet længere. Det er selvfølgelig rart nok, men det går mig på.

jeg skal først til skanning d. 21.2., hvor jeg er 12+6. Synes der er lang tid at vente. Jeg var til en tidlig skanning 7+5, hvor alt så fint ud..

Jeg vil sige at det hele kan være ganske normalt

Da jeg ventede min den mindste oplevede jeg også at mine symptomer forsvandt og den også blødning..... Jeg var skrækslagen da jeg et halvt år uden havde mistet i uge 12.... kom til en scanning og den lille spire havde det super fint... blødningen viste sig at skyldes en omgang blærebetændelse  så ganske harmløst i mit tilfælde..

Jeg mistede som sagt et halvt år før og der havde jeg alle symptomer endnu... så man kan ikke sige om det betyder noget eller ej. Men hvis du er utryg så bestil en privat scanning så du kan få ro i sindet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.