Moderkage liggende på forvæggen - mærke liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. januar 2018

frkchili

Jer, som har/har haft moderkagen liggende på forvæggen, altså ud mod maveskindet, hvornår begyndte I at mærke liv (som førstegangsgravide)? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2018

Thea14

Et sted mellem uge 20 og 22... i hvert fald efter misdannelsesscanningen først, men ikke voldsomt lang tid efter.

Anmeld Citér

31. januar 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
frkchili skriver:

Jer, som har/har haft moderkagen liggende på forvæggen, altså ud mod maveskindet, hvornår begyndte I at mærke liv (som førstegangsgravide)? 

Jeg mærkede liv for første gang i uge 17+ et eller andet. Og mærkede liv hver dag fra 19+0. Som førstegangsgravid, med moderkagen mod maveskindet. 

Anmeld Citér

31. januar 2018

Anonym

Omkring 16+5 første gang, og fra uge19-20 hverdag.

og det er som første gangs gravidg 

Anmeld Citér

31. januar 2018

FrøMor

Jeg er førstegangsgravid og kunne mærke liv siden uge 14. Jeg fik først at vide til misdannelsesscanning at min moderkage lå ud mod maven. Jeg er i dag 25+2 og mærker stadig meget tydeligt liv hver dag, og man kan se maven bevæger sig når der er god aktivitet derinde 

Anmeld Citér

31. januar 2018

Mor til F

Jeg var 17+6 da jeg mærkede liv ☺

Anmeld Citér

31. januar 2018

Sandratoft

25 uger før jeg mærkede liv☺️

Anmeld Citér

31. januar 2018

A-1995

Omkring uge 20-22 men det var svært at mærke ele graviditeten igennem. Måtte hver dag koncentrere mig for at mærke ham. 

Anmeld Citér

31. januar 2018

Nel

Omkring uge 20

Anmeld Citér

10. februar 2018

Camillos

Omkring uge 23... Mærkede dog aldrig min datter ret meget overhovedet. Som 2 gangs gravid uge 21, begge graviditeter har ligget på forvæggen, denne gang mærker jeg det meget tydeligere 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.