Anni Fønsby og mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.127 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

oo

Anni Fønsby og mig er i babygruppe sammen. eller det bilder jeg i hvert fald mig selv ind. da hun blev gravid sidste år, blev jeg gravid en måned efter. da hun mistede, mistede jeg en måned efter. nu er min kære veninde så gravid igen og jeg går naturligvis ud fra, at jeg følger trop en måned efter, så vi kan komme i mødregruppe sammen - også selvom vi skal mødes i fængslet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

mariamiss6

Hvor er du altså god. Du har da din helt egen måde at få humøret op på. Bare jeg kunne gøre det samme.

Selvfølgelig bliver du da også gravid, så du kan følges med Anni hehe.

Anmeld

12. oktober 2009

Ansemusen

Haha, hvor er du sød!! Jeg håber at din profeti går i opfyldelse så du også kan være rigtigt med og få din egen lille bebs!!

Anmeld

12. oktober 2009

Miamaja

Aaad. Anni fonsby sikke et kvindemenneske og sikke et parforhold Jeg ville naegte at gaa i modregruppe med hende Da jeg laeste hun havde en bolle i ovnen, fik jeg helt ondt af dette barn.

Anmeld

12. oktober 2009

oo

Miamaja skriver:

Aaad. Anni fonsby sikke et kvindemenneske og sikke et parforhold Jeg ville naegte at gaa i modregruppe med hende Da jeg laeste hun havde en bolle i ovnen, fik jeg helt ondt af dette barn.

nu var det jo også for sjov....

Anmeld

12. oktober 2009

Miamaja

Tjuhl skriver:

nu var det jo også for sjov....

ja, ja. det ved jeg godt

Anmeld

12. oktober 2009

FrkT

Tjuhl skriver:

Anni Fønsby og mig er i babygruppe sammen. eller det bilder jeg i hvert fald mig selv ind. da hun blev gravid sidste år, blev jeg gravid en måned efter. da hun mistede, mistede jeg en måned efter. nu er min kære veninde så gravid igen og jeg går naturligvis ud fra, at jeg følger trop en måned efter, så vi kan komme i mødregruppe sammen - også selvom vi skal mødes i fængslet

Krydser  for at du så bliver gravid 1 måned efter  OGSÅ selvom det med mødregruppen ikke var ønsket rigtigt

Anmeld

13. oktober 2009

oo

FrkT skriver:

Krydser  for at du så bliver gravid 1 måned efter  OGSÅ selvom det med mødregruppen ikke var ønsket rigtigt

Tarrrrrk

Anmeld

13. oktober 2009

malou

Tjuhl skriver:

fed fed humor.. up for dig!!

knus malou

Anmeld

13. oktober 2009

Tulle28

Stakkels barn... Tænk at have en baby med i fængsel?!! Gad vide om hun kan amme... Hmm?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.