Anni Fønsby og mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

oo

Anni Fønsby og mig er i babygruppe sammen. eller det bilder jeg i hvert fald mig selv ind. da hun blev gravid sidste år, blev jeg gravid en måned efter. da hun mistede, mistede jeg en måned efter. nu er min kære veninde så gravid igen og jeg går naturligvis ud fra, at jeg følger trop en måned efter, så vi kan komme i mødregruppe sammen - også selvom vi skal mødes i fængslet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

Anni Fønsby og mig er i babygruppe sammen. eller det bilder jeg i hvert fald mig selv ind. da hun blev gravid sidste år, blev jeg gravid en måned efter. da hun mistede, mistede jeg en måned efter. nu er min kære veninde så gravid igen og jeg går naturligvis ud fra, at jeg følger trop en måned efter, så vi kan komme i mødregruppe sammen - også selvom vi skal mødes i fængslet

Ej det lyder da helt fantastisk.... God plan synes jeg nu nok.... altså lige ud over det med fængslet.... Kan du ikke nøjes med at ha´mødregruppe når hun har besøgs tider derinde

Anmeld

12. oktober 2009

oo

malucca09 skriver:

Ej det lyder da helt fantastisk.... God plan synes jeg nu nok.... altså lige ud over det med fængslet.... Kan du ikke nøjes med at ha´mødregruppe når hun har besøgs tider derinde

jo det må jeg jo nok betakke mig med, men det er jo lidt frustrerende at vi ikke kan babyshoppe sammen og gå til fødselsforberedelse og ja, så mangler jeg jo lidt en skønheds/modeguru når hun skal ind og rusker tremmer. jeg tror desuden også at Søren og Erik ville blive fine venner

Anmeld

13. oktober 2009

anna-jonas

Tjuhl skriver:

jo det må jeg jo nok betakke mig med, men det er jo lidt frustrerende at vi ikke kan babyshoppe sammen og gå til fødselsforberedelse og ja, så mangler jeg jo lidt en skønheds/modeguru når hun skal ind og rusker tremmer. jeg tror desuden også at Søren og Erik ville blive fine venner

Fniser.................ja, det kunne da være et kønt syn. Så kunne i trille barnevogne sammen, ude på gårdtur.

Drømte om dig og Søren i nat. Jeg var til en håndboldkamp i Assens, og pludselig kigger jeg på sidemanden, som sidder og taler så sødt til en lille pige (Carla), og synes der er noget bekendt over ham. Jeg spørger om han hedder Søren..................og han kigger underligt på mig, og svare ja. Jeg spørger så, hvor du er....................og i det samme kommer du gående med favnen fuld af franske hotdogs. Så sad vi der og så håndboldkamp, og spiste hotdogs..........................meget hyggeligt.

Knus Mette

Anmeld

13. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

Ja 4 ville havde så meget at tale om over en par middag. *FNIS*

TILLYKKE MED TROLDEUNGEN 

Anmeld

13. oktober 2009

oo

Anna-jonas skriver:

Fniser.................ja, det kunne da være et kønt syn. Så kunne i trille barnevogne sammen, ude på gårdtur.

Drømte om dig og Søren i nat. Jeg var til en håndboldkamp i Assens, og pludselig kigger jeg på sidemanden, som sidder og taler så sødt til en lille pige (Carla), og synes der er noget bekendt over ham. Jeg spørger om han hedder Søren..................og han kigger underligt på mig, og svare ja. Jeg spørger så, hvor du er....................og i det samme kommer du gående med favnen fuld af franske hotdogs. Så sad vi der og så håndboldkamp, og spiste hotdogs..........................meget hyggeligt.

Knus Mette

HAHA! jeg har lige læst det højt for Søren, som syntes det lyder mægtig hyggeligt og meget troværdigt at jeg ville komme gående med favnen fuld af franske hotdogs - dog siger han, at han aldrig ville se håndbold, men altså UDOVER det

Anmeld

13. oktober 2009

oo

malucca09 skriver:

Ja 4 ville havde så meget at tale om over en par middag. *FNIS*

TILLYKKE MED TROLDEUNGEN 

tark! tænk at du kunne huske det!! vi var til fødselsdag i søndags og Carla bad udtrykkeligt om at få lov at sidde hos moster Trine under stort set hele fødselsdagen, så jeg var stolt og hun grinede endda til onkel Søren da han sang stoooooore peter edderkop med en dyyyyb stemme  (onkel kenneth sang den i master fatman stil, så der var underholdning både for store og for små)

Anmeld

13. oktober 2009

anna-jonas

Tjuhl skriver:

HAHA! jeg har lige læst det højt for Søren, som syntes det lyder mægtig hyggeligt og meget troværdigt at jeg ville komme gående med favnen fuld af franske hotdogs - dog siger han, at han aldrig ville se håndbold, men altså UDOVER det

Sjovt............for no way in hell, at jeg ville tage til Assens for at se en håndboldkamp...............for dælen, jeg ser jo ikke engang landskamp i fjerneren. Så hvor den kamp lige kom ind fra, det kan man kun gisne om, ikke?? Men jo, hyggeligt kunne det være.................

Ja, og tillykke med Carla-pigen.............2 år, det er stort.

Anmeld

15. oktober 2009

sarahb

jeg tror du og anni vil have en helt masse til fælles.. ha ha ha ha NOT! Men hvor kunne det være sjovt. og sætte lidt celeb spice til vores side herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.