Bio der ikke vil ende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. januar 2018

Miss Malle

Er i dag 4 dage over tid. Testede positiv på æl test d. 11/1. Har siden d. 22/1 haft meget svage streger på tidlige g-teste fra billigeteste.dk

stregen udvikler sig ikke. Har taget en digital test som sagde “ikke gravid” og fik d. 23/1 taget blodprøve hos lægen som var negativ 

Det undrer mig bare at det bliver ved. Har kvalme, udebleven mens og virkelig ømme bryster. Det er virkelig frustrerende, at det ikke bare vil ende, så vi kan komme i gang igen 

Er der nogen der har oplevet noget lignende?? 

Uploader lige et billede af en af de tidlige teste og en valmed test jeg tog. (Har taget en test hver dag)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2018

Anonym

Vent 3 dage og tag en ny test. Det er ikke alle, der udvikler hCG hurtigt nok til at se en fremgang på g-test i starten.

Anmeld Citér

30. januar 2018

Anonym

prøv blodprøv

Anmeld Citér

3. februar 2018

ØnskeSpir...

Hej �� Jeg har stået i samme situation. I  starten af december sidste år stod jeg med en positiv g-test, men jeg synes ikke de udviklede sig. Urintesten hos lægen var negativ, men hcg i en blodprøve blev målt til 125. Det var for lidt mente sygeplejersken, og senere blodprøver viste så også, at der ikke skete nogen stigning. Så det var altså en bio. Hele december faldt hcg kun med 10, så g-testene så ret ens ud hele december. Det var først midt i januar, jeg kunne teste negativ igen. Jeg skulle følges hos lægen med blodprøver til hcg ramte 2. 

Håber det bedste for dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.