Hvornår mærkede I liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
11 svar
2 synes godt om
29. januar 2018

HBV

Som overskriften siger - hvornår mærkede I liv - hhv. 1. og de efterfølgende graviditeter

Jeg er gravid for 2. gang og jeg er kun i slutningen af uge 10 og bilder mig ind, at jeg ind imellem kan mærke små sommerfugle nederst i underlivet - det kan jo da næsten ikke passe haha !

Godt nok er jeg meget slank og gravid for anden gang, meen jeg griner lidt ad det, for det må være ønsketænkning fra min side..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2018

Dorthe1986

HBV skriver:

Som overskriften siger - hvornår mærkede I liv - hhv. 1. og de efterfølgende graviditeter

Jeg er gravid for 2. gang og jeg er kun i slutningen af uge 10 og bilder mig ind, at jeg ind imellem kan mærke små sommerfugle nederst i underlivet - det kan jo da næsten ikke passe haha !

Godt nok er jeg meget slank og gravid for anden gang, meen jeg griner lidt ad det, for det må være ønsketænkning fra min side..

1. gang mærkede jeg liv omkring uge 19.

2. gang uge 16, eller der var jeg 100 % sikker på at det var min datter jeg kunne mærke :-)

Anmeld Citér

29. januar 2018

FrøMor

Jeg mærkede liv fra uge 14 og det er min første graviditet 

Anmeld Citér

29. januar 2018

Mortil2piger18

HBV skriver:

1 gang mærkede jeg de første bobler uge 15 og spark uge 18

denne gang bobler uge 12 og spark uge 15 Ca, nu i uge 17 er hun helt ustyrlig maven bølger og hopper mange gange i løbet af dagen og jeg frygter et barn med damp 

Anmeld Citér

29. januar 2018

Camillos

HBV skriver:

Jeg mærkede først liv i uge 23 første gang med min datter. I denne graviditet synes jeg ligesom dig, at jeg kunne mærke sommerfugle i uge 11.. Det stoppede dog brat igen og jeg mærkede ikke rigtig noget før uge 20. Men siden da har der været liv og glade dage. 22+1 Idag

Anmeld Citér

29. januar 2018

Mel92

Omkring uge 16. Men tror nok jeg mærkede en slags bobler fra uge 14 ☺️

Anmeld Citér

29. januar 2018

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
HBV skriver:

1 gang mærkede jeg liv fra vores datter da jeg var 20 uger henne. 

Nu er jeg gravid med barn nr 2. Jeg er 9+1 idag.  Og siden jeg var 8 uger henne synes jeg at jeg kunne mærke bobler helt neders i maven.men det sådan få gange jeg oplevet det. Haha men er sku ikke sikker om det er babyen eller ej

Anmeld Citér

29. januar 2018

1518

Første gang fra uge 19, denne gang fra uge 11. Det blev endda bekræftet til nakkefoldsscanning, at det var, hvad jeg troede. Hun lå og sparkede direkte ind på mit skamben

Anmeld Citér

29. januar 2018

Baby2017

Da jeg var 9-10 uger henne kunne jeg når jeg lå på maven mærke nogle små bobler suse rundt nede i underlivet. Jeg var i tvivl om det var hende men har ikke følt det før eller efter graviditeten. 

De rigtige spark mærkede jeg 17+1. Jeg satte to fingre på maven og trykkede ned og fik så et lille spark at mærke udefra også

Anmeld Citér

30. januar 2018

bablou

Jeg har hørt man allerede i uge 15 mærke sparken

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.