Spørgsmål angående mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

FrkT

Hej tøser.

Normalt kommer min mens meget præcist på dag 25 med max 1 dags afvigelse (altså sommetider på dag 24 eller dag 26). Den varer normalt i 5 dage (sommetider 5 & ½ . Hvor der lige er en kort pause på ½ dag mellem dag 2 og 3).

Denne gang kom den også præcist på dag 25 (den 8/10). Så varede den i to dage som den plejer. Og så var der lidt over 1 hel dags pause, og derefter kun ½ dag med svag blødning. Og så har der ikke været mere (dvs. intet blod hverken i går eller i dag, og burde have haft det til og med i dag).

Vil bare høre om der er andre der har prøvet det samme? Håber virkelig ikke min mens skal til at være uregelmæssig eller forsvinde helt eller noget. Håber det går iorden igen. Var da rart ikke at have mens så længe denne gang, men tænker jo straks om der er noget galt.... håber jeg ikke.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Ansemusen

Er du måske stresset/ked af noget? Nogen der er ændret i dit liv? Ens cyklus og mens kan jo godt ændre sig ved stress! Eller måske var den bare ikke lige så regelmæssig denne gang. Jeg har selv den mest underlige cyklus, der går 2-2,5 måned imellem og så bløder jeg i lang tid! Så vil gerne bytte

Anmeld

12. oktober 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

Det er helt normalt. Er sket for mig flere gange under min mens. cyklus. Spurgte min læge om det var normalt, at det kunne komme og gå ind imellem. Det sagde hun var helt naturligt. Så umiddelbart vil jeg ikke mene der er noget at være bekymret for. Knus.

Anmeld

12. oktober 2009

katrine26

FrkT skriver:

Hej tøser.

Normalt kommer min mens meget præcist på dag 25 med max 1 dags afvigelse (altså sommetider på dag 24 eller dag 26). Den varer normalt i 5 dage (sommetider 5 & ½ . Hvor der lige er en kort pause på ½ dag mellem dag 2 og 3).

Denne gang kom den også præcist på dag 25 (den 8/10). Så varede den i to dage som den plejer. Og så var der lidt over 1 hel dags pause, og derefter kun ½ dag med svag blødning. Og så har der ikke været mere (dvs. intet blod hverken i går eller i dag, og burde have haft det til og med i dag).

Vil bare høre om der er andre der har prøvet det samme? Håber virkelig ikke min mens skal til at være uregelmæssig eller forsvinde helt eller noget. Håber det går iorden igen. Var da rart ikke at have mens så længe denne gang, men tænker jo straks om der er noget galt.... håber jeg ikke.

Knus

jeg plejer også at havde reglmæssig mens og den vare også 4-5 dage med en halv dags pause. Men de sidste par mdr hvor vi har prøvet at blive gravide har den være meget ureglmæssig, og er gået 12 dage over tid denne mdr uden positiv g.test. En mens kan godt gå fra at være reglmæssigt til ureglmæssigt vis der sker mange ting lige nu ang. din krop. jeg tror ikke du skal tænke så meget over om der er noget galt, nogle gange gør vores kroppe nogle lidt unormale ting sådan er den menneskelige natur nu engang.

Anmeld

12. oktober 2009

FrkT

Det er godt at høre, at andre også har prøvet det, og at det er normalt nok. Var lidt bekymret.

Har ikke været mere stresset eller ked af det end ellers, havde dog en enkelt dag hvor jeg var helt nede (1. mensdag), men det har jeg også haft førhen, uden at det har påvirket mens. Men håber da trods alt ikke den bliver mere uregemæssig end som så.

Tak fordi I svarede, piger. Det hjalp lige på bekymringen hos mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.