Spis en vitaminpille hver dag med ekstra folinsyre (behøver ikke være de dyre graviditetsvitaminer)
Hvis I dyrker sex hver 2. Eller hver 3. dag så burde I være dækket ind og så behøver du ikke gå så meget op i hvornår du har ægløsning, for mandens sæd kan holde sig levende flere dage i livmoderen
Prøv at lade være med at gå for meget op i det og husk at have andre ting i din hverdag som betyder noget. Det er ufatteligt drænende at ønske en graviditet mere end noget andet, for så at blive slemt skuffet måned efter måned. Tag den med ro for man kan ikke kontrollere biologien og der kan gå 1 måned eller 2 år (som det gjorde for mig )
Test først når du er gået over tid, og vid at du kommer til at opleve 101 symptomer på graviditet hver måned selvom du ikke er det.
husk at nyd tiden før graviditet og baby, for den frihed kommer først tilbage om maaaaange år
det kan være benhårdt at være gravid og de fleste får kvalme og opkast. Forbered din kæreste på at skulle være der ekstra meget for dig og forbered dig selv på en følelsesmæssig rutchetur.
Du skal nok få din baby på et eller andet tidspunkt, så prøv at nyd dit liv som det er lige nu, det ville jeg ønske at nogen havde sagt til mig den gang. ☺️
Held og lykke til!
Anmeld
Citér