Cyklus har ændret sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

212 visninger
1 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. januar 2018

Anonym trådstarter

Efter udskrab er jeg er kommet tilbage i stabil cyklus, men den har nu ændret sig fra at være 28 dage til 25 dage.

Og jeg har MEGET kraftig menstruation, de 2 "værste dage" løber det bare ud af mig og bruger nok 5-6 bind om dagen, tamponer kan jeg næsten opgive med, da de er gennemblødte med det samme.. Er der nogle af Jer som har prøvet det?

Tog æg- test og fik min ægløsning på dag 12 og mens på dag 25. (samme forrige cyklus)

Er det ikke underligt det hele har ændret sig sådan? Og er det godt/skidt... bliver lidt bekymret :O

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2018

Iby1210

Anonym skriver:

Efter udskrab er jeg er kommet tilbage i stabil cyklus, men den har nu ændret sig fra at være 28 dage til 25 dage.

Og jeg har MEGET kraftig menstruation, de 2 "værste dage" løber det bare ud af mig og bruger nok 5-6 bind om dagen, tamponer kan jeg næsten opgive med, da de er gennemblødte med det samme.. Er der nogle af Jer som har prøvet det?

Tog æg- test og fik min ægløsning på dag 12 og mens på dag 25. (samme forrige cyklus)

Er det ikke underligt det hele har ændret sig sådan? Og er det godt/skidt... bliver lidt bekymret :O

Det er helt normalt. Før jeg blev gravid har min cyklus været 27 dage,hver eneste måned i 15 år! Jeg troede aldrig den kunne være ændret. Men efter en fødsel og to abort så har den sgu ændret sig alt fra 23-25-28-32 dage. Den kommer tit på dag 28.men den kan altså nogle gange drille lidt. Så ingen bekymringer-alt er ok.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.