Hmmm.....manglende mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

ekzunz

Jeg er ikke gravid! Jeg har taget en test idag og en for 1 1/2 uge siden - jeg er ikke gravid - heldigvis. Så havde ham Helligånden vist været på spil igen. Jeg har overhovedet ikke styr på min cyklus, men er ret sikker på at den min. er 3 uger forsinket.

Men hvorfor kommer den så ikke?? Jeg har prøvet at google, men synes ikke rigtigt jeg finder noget jeg kan bruge til noget. Og noget af det jeg finder skræmmer mig helt vildt.

Er jeg blevet så gammel at den helt holder sig væk. Går man til læge eller hvad??

Rikke Rundforvirret....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Lise

Overgangsalder

Nej, aner det ikke - det er da også noget mærkeligt noget. Prøv at ringe til din læge...

Anmeld

12. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Husk på at en test godt kan være positiv,  selvom den virker negativ... så måske skal du teste igen?

Anmeld

12. oktober 2009

ekzunz

Lise skriver:

Overgangsalder

Nej, aner det ikke - det er da også noget mærkeligt noget. Prøv at ringe til din læge...

Ja - tanken strejfede mit et kort sekund, men droppede den hurtigt igen - jeg er jo så ung....

Anmeld

12. oktober 2009

ekzunz

Zafir skriver:

Husk på at en test godt kan være positiv,  selvom den virker negativ... så måske skal du teste igen?

Nej nej nej nej nej - det kan den ikke her!!! Ej - sex er næsten ikke eksisterende herhjemme, jeg føler mig på ingen måde gravid og jeg tester negativt - jeg er IKKE gravid....

Google kommer bare med dumme forslag som fx. livmoderkræft osv....så måske en graviditet i virkeligheden var at foretrække....

Anmeld

12. oktober 2009

Moderator

Znuzke skriver:

Nej nej nej nej nej - det kan den ikke her!!! Ej - sex er næsten ikke eksisterende herhjemme, jeg føler mig på ingen måde gravid og jeg tester negativt - jeg er IKKE gravid....

Google kommer bare med dumme forslag som fx. livmoderkræft osv....så måske en graviditet i virkeligheden var at foretrække....

Æv, det er da kedeligt ikke at have sex!!... Jeg vil også hellere være gravid, end at få livmoderhalskræft...

RING LIGE TIL LÆGEN i morgen, hva?

Anmeld

12. oktober 2009

Vingummien

Nu er jeg ikke videnskabs mand på det punkt kun at jeg skal have det en gang om måneden
Men min mens er simpelhen en videnskab. Er jo på p piller og hvis jeg stopper en fredag, starter det først fredagen efter når jeg skal begynde på  pillerne igen, pænt spild af piller. Og den her gang blødede det kun en dag og ikke det vilde der kom har også prøvet at der faktisk næsten ikke har kommet noget.

Så tror ikke du skal helt ud i de tanker om "farlige" ting

Anmeld

12. oktober 2009

ekzunz

Zafir skriver:

Æv, det er da kedeligt ikke at have sex!!... Jeg vil også hellere være gravid, end at få livmoderhalskræft...

RING LIGE TIL LÆGEN i morgen, hva?

Ja - det er røv-kedeligt...

Jeg må vist hellere ringe til den læge....

Anmeld

12. oktober 2009

Moderator

Znuzke skriver:

Ja - det er røv-kedeligt...

Jeg må vist hellere ringe til den læge....

Også må du til at knalde ham derhjemme Eller noget...!! Dig selv så! Det kan jo være manglende sex der gør at du har ubalance!!!

Anmeld

12. oktober 2009

katrine26

det samme her har ingen følse af at være gravid, men 12 dage over nu og også negative g-tester. har dog ikke lige haft de samme tanke om noget farligt. er ikke andet en af tage til lægen eller vente på det kommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.