Kan jeg min stadig være gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2018

ønskebørn74

musse2804 skriver:

Jeg har før haft en tråd her inde men bliver lige nød til at lave en til for at få lidt svar da jeg er så forvirret' og i damer/piger her inde har så god en time  så jeg vil gerne spørger jer' 

Jeg fik min mens den 25 december 2017 

Ja Den var slet ikke som den plejede' men pyt jeg var sikker på jeg ikke var gravid'

Men ja jeg tester faktisk positiv her mandag 20 og lægen siger også den er positiv  4+0

Men da jeg kommer hjem fra lægen begynder jeg så med en blødning' ikke noget voldsomt men alligevel tænker jeg Ja den er ude '

Det var kun mandag hvor jeg tænke det er ude men tirsdag /onsdag begynder det er gå af i blødning torsdag bløder jeg slet slet ikke skal lige siges jeg storm bløder godt i 6 dage også stopper det ca på 7 dagen 

Men så om torsdagen stopper min blødning oh jeg tænker ikke videre over Det 

Tager så ud for at passe min hest Ja jeg overanstranger mig nok lidt får mega ondt i min lænd og det niver og mens smerter' da jeg kommer hjem har jeg undskyld en slimklat i mine trusser og derefter begynder jeg at pletbøde lidt igen men kun når jeg tørre mig efter at have tisset 

I dag lørdag bløder jeg ikke mere men har en ømhed omme i lænden 

Kan jeg stadig være gravid eller skal jeg ligge tanken fra mig selv om den er svær' 

Jeg kunne først teste positiv med min datter da jeg var 7 uger henne' den gang kunne de ikke måle på blodprøver heller men jo der var jeg gravid 

Ligger lige lidt billeder op fra min test i mandags 

Håber der er nogen som har prøvet noget lignede 

Tag en ny test 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.