Håber i vil hjælpe mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. januar 2018

LYT

Hej med jer.

jeg har virkelig brug for jeres hjælp.

kender i det at man er ved at blive helt skør af at gå og tænke.?

jeg er i denne cyklus begyndt at tage min temp. Her har jeg kunne se hvornår jeg har haft ægl. Det var ret dejligt at se (forhåbentlig). Jeg er ret dårlig til at teste 

jeg har så læst mig til at hvis man er gravid bliver temp. Oppe og hvis ikke man er, faldet den nogle dage før. Jeg havde for nogle dage siden (14 dage efter æl) et fald og troede det så var mens der snart skulle komme. Men den steg så igen og er blevet der oppe. Jeg har læst at ens temp godt kan falde for så at stige igen, når ægget har dat sig fast. Men 14 dage efter? Kan det virkelig være det? Er der andre der har oplevet det og hvornår kan man så teste? Jeg testede i dag (dag 17 efter æl.) 

håber der er nogen der kan og vil hjælpe mig og mine tanker lidt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2018

pb2017

Som hovedregel får man menstruation 14 dage efter ægløsning. Nogle kan godt have en enten kortere eller længere fase, men langt de fleste har 14 dage. Så enten er du gravid eller også har du ikke haft ægløsning på det tidpunkt du troede?  Håber selvfølgelig det er en graviditet 

Anmeld Citér

26. januar 2018

LYT

pb2017 skriver:

Som hovedregel får man menstruation 14 dage efter ægløsning. Nogle kan godt have en enten kortere eller længere fase, men langt de fleste har 14 dage. Så enten er du gravid eller også har du ikke haft ægløsning på det tidpunkt du troede?  Håber selvfølgelig det er en graviditet 

Ja det er også det jeg også altid har gået ud efter.  Men hvis jeg skal stole på min temp ser det jo helt anderledes ud. Men jeg testede som sagt negativ i morges så der mistede jeg lidt håbet. Men tænkte bare om der måske ikke var andre der havde prøvet det samme 

og siden det ikke er lykkes kunne det jo være man skulle se lidt “anderledes” på det. 

Men nu måling se om mens. kommer. Ventetiden er bare det værste  

men tusind tak for svar

Anmeld Citér

26. januar 2018

LYT

Men er der nogen der har oplevet at temp falder efter æl for efter at stige igen? Og hvad har det haft af betydning? 

Mange spørgsmål, sorry

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.