Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I starten af januar tog jeg en test. Egentlig ikk fordi jeg regnede med, at den ville blive positiv (jeg havde en fornemmelse, men det har jeg prøvet før), men for at få stillet min indre uro, tog jeg. Og så var den fandme positiv Jeg hulkede af forbløffelse. Vi har en datter, som har været "længe" undervejs. To aborter før hende. Men nu har "et skud i bøssen" resulteret i en graviditet. Det er ikk fordi vi decideret har prøvet, men bare aftalt, at vi ville droppe kondom og se hvad tiden bragte os. Med vores historik, troede vi at der ville gå en del tid. Så det er simpelthen så surrealistisk, at det er gået så hurtigt. Idag var vi til en tryghedsscanning og der er et fint lille foster med hjerteblink Jeg har lyst til at råbe det ud til hele verden På lørdag får min side af familien det af vide (så kan jeg ikk holde på hemmeligheden længere)
Herfra ønsket om den bedste dag til jer
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CH2012 skriver: I starten af januar tog jeg en test. Egentlig ikk fordi jeg regnede med, at den ville blive positiv (jeg havde en fornemmelse, men det har jeg prøvet før), men for at få stillet min indre uro, tog jeg. Og så var den fandme positiv Jeg hulkede af forbløffelse. Vi har en datter, som har været "længe" undervejs. To aborter før hende. Men nu har "et skud i bøssen" resulteret i en graviditet. Det er ikk fordi vi decideret har prøvet, men bare aftalt, at vi ville droppe kondom og se hvad tiden bragte os. Med vores historik, troede vi at der ville gå en del tid. Så det er simpelthen så surrealistisk, at det er gået så hurtigt. Idag var vi til en tryghedsscanning og der er et fint lille foster med hjerteblink Jeg har lyst til at råbe det ud til hele verden På lørdag får min side af familien det af vide (så kan jeg ikk holde på hemmeligheden længere) Herfra ønsket om den bedste dag til jer
Stort tillykke med den dejlige nyhed!
Jeg måtte også bare ringe til min veninde da jeg var ved at springe i luften af spænding da jeg stod med en test sidst! Dejligt at det gik hurtigt denne gang!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128