Et hurtigt hej fra mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

TbCp

Bare lige et hurtigt hej fra vores sommerhus Ferien er startet lidt dumt. Liva har ligget syg med rigtig høj feber både søndag og idag, så vi har mest bare opholdt os indendøre.Det har været rigtig synd for hende. Heldigvis havde jeg noget børnepanodil med som hun har fået lidt af, men natten har godt nok været slem.Stakkels lille pige.Idag har det været et rigtig møgvejr så det har ikke gjort så meget at vi ikke kunne komme ud.Imorgen skulle vejret dog blive skønt og vi håber på en tur til Hansholm for at se på bunkers.Jeg har også ønsket en tur til Jesperhus blomsterpark, der har jeg aldrig været og vil rigtig gerne derhen. Så nu håber vi Liva har det bedre imorgen.Ellers hygger vi foran brændeovnen med rødvin og lidt god mad Håber i alle har det godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Vingummien

Ej hvir øv, træls det lige skal komme i ferien, ja i det hele taget skal komme.

Håber hun snart er ovenpå så i kan nå at opleve en masse dejlige og sjove ting i ferien

Anmeld

12. oktober 2009

JustAnotherName

Ej, øv da!  

Rigtig god bedring med hende.
Og fortsat god ferie....

Anmeld

13. oktober 2009

anna-jonas

Aj, hvor synd for både Liva og jer.....................håber at hun er frisk igen, og kan komme ud til vesterhavet og rende.

Knus Mette

Anmeld

13. oktober 2009

TbCp

I nat igen havde Liva rigtig høj feber, jeg vil gætte på at hun de sidste dage har været oppe og runde de 40! Stakkels lille tøs.
Hun kom ind til os og sov igen, jeg bryder mig ikke om at hun liger alene når hun har det så skidt.
Til morgen vågnede jeg af mig selv kl.9! Liva sov stadig!!!
Vi vækkede hende kl. 9.30 da vi gerne ville på tur. Heldigvis har hun haft det godt idag. Feberen er enten næsten eller helt væk. Hun har ingenting spist andet end lidt pommes frites, men heldigivs drukket en masse.

Der er en masse bøvl med det projekt min mand arbejder på PT. så han er ret stresset. Det er desværre ikke rigtig blevet den ferie jeg håbede på

Nå, men imorgen tager vi nok i Jesperhus blomsterpark så håber på en hyggelig dag der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.