Hvordan annoncerede i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
4 svar
1 synes godt om
23. januar 2018

Emma3101

Hvordan annoncerede i jeres graviditet på de sociale medier? Jeg har sådan lyst til at gøre det på en hyggelig måde men er tabt for idéer. 

Brugte i Scanningsbilleder og i så fald vil i dele herinde for inspiration? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2018

Benjamins'mor

Emma3101 skriver:

Hvordan annoncerede i jeres graviditet på de sociale medier? Jeg har sådan lyst til at gøre det på en hyggelig måde men er tabt for idéer. 

Brugte i Scanningsbilleder og i så fald vil i dele herinde for inspiration? 

Med min søn offentliggjorde jeg det ikke som sådan, begyndte bare at dele mavebilleder. 

Med min datter offentliggjorde vi det 1. April, ved at skrive noget i stil med “Til oktober skal B være storebror”. 

Dagen efter var jeg til NF og delte så scanningsbilleder.

Anmeld Citér

24. januar 2018

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Ved min datter havde jeg ikke Facebook, så det blev ikke annonceret. 

Ved min søn delte jeg scanningsbilledet og introducerede det nyeste medlem af familien x/y.

Men der havde venner og familie allerede fået det at vide, så det var ikke rigtig en overraskelse. 

Hvis jeg skulle have flere børn, ville jeg gøre det på den måde igen, tror jeg.

Anmeld Citér

24. januar 2018

Miti's mama

Det er vores annonceringer 

Første gang var det skoene fra vores bryllup, plus et par nye, på den bænk hvor vi havde vores første kys 

Et par jeg kender genskabte et bryllupsbillede, taget i et gammelt busskur, men med et par sko på maven i stedet. De gjorde det samme med baby nummer 2. Super sjovt at se familien vokse.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. januar 2018

Emma3101

Hvor er det fint alt sammen �� ville selv gerne ha været mere kreativ men kæresten var ivrig efter at dele den gode nyhed så endte med at købe en body hvor der står 'born 2018' og lagde scanningsbilledet ved efter jeg havde fjernet alle oplysningerne øverst på billedet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.