Høj Feber og gråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. januar 2018

Bissen

Hej. Min søn på 15 mdr har haft høj feber siden søndag. Snottet, hoster og har hurtig vejrtrækning (når han ikke får smertestillende). I nat vågende han mange gange grædende. Og idag kun sovet en time. 

Han blev puttet kl 18.00 med 39,5 i feber - fil Panodil. Jeg sidder nu med ham for tredje gang fordi han græder hysterisk. Han virker stadig varm trods Panodil. Kan ikke finde ud af om jeg skal se an og kontakt egen læge i morgen - eller give vagtlægen et kald? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2018

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg giver altid vagtlægen et kald vis jeg er i tvivl hellere en gang for meget 

Var selv til vagtlægen med Min datter i lørdags det viste sig osse hun havde halsbetændelse og måtte på pensilin. Min mand mente bare hun skulle ind og sove fordi hun var træt.

Anmeld Citér

23. januar 2018

Bissen

anna111 skriver:

Jeg giver altid vagtlægen et kald vis jeg er i tvivl hellere en gang for meget 

Var selv til vagtlægen med Min datter i lørdags det viste sig osse hun havde halsbetændelse og måtte på pensilin. Min mand mente bare hun skulle ind og sove fordi hun var træt.

Tak for svar. Kan godt være jeg skal ringe til vagtlægen. 

Jeg mistænker nemlig også, at han enten har halsbetændelse, mellemørebetændelse - eller lungebetændelse grundet hans påvirkede vejtrækning. Men han har også astmatisk bronkitis - så det med vejrtrækning kan også være derfor. 

Anmeld Citér

23. januar 2018

Carina:-)

Lungebetændelse kan være farligt især med hans atmatiske bronkitis. 

Derudover lyder han jo til at have smerter så Ja du skal ringe til vagtlægen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.