Parkering Aalborg lufthavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
6 svar
5 synes godt om
23. januar 2018

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Hej.

Vi skal på ferie her i vinterferien og skal flyve fra Aalborg, hvor jeg ved, der er gratis parkering, men jeg kan ikke se nogen steder, om man skal bestille en plads, inden ankomst. 

Er der evt nogen af jer herinde, der ved, om man skal det, eller om man bare skal møde op og håbe, der er en plads?

På forhånd tak  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2018

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Hej.

Vi skal på ferie her i vinterferien og skal flyve fra Aalborg, hvor jeg ved, der er gratis parkering, men jeg kan ikke se nogen steder, om man skal bestille en plads, inden ankomst. 

Er der evt nogen af jer herinde, der ved, om man skal det, eller om man bare skal møde op og håbe, der er en plads?

På forhånd tak  

Hejsa..

Der er ganske rigtigt fri parkering i Aalborg Lufthavn, og du behøver ikke at "booke/reservere" en plads derovre 

Så det er bare at møde op, og finde en ledig plads (tror ikke at det bliver et problem) 

Anmeld Citér

23. januar 2018

Tip!

Vi flyver ofte fra Aalborg, og det er blot at køre derop, stille bilen, huske hvor den er parkeret, og smutte afsted på ferie. 

Det er SÅ nemt 

Anmeld Citér

23. januar 2018

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Chrissi skriver:

Hejsa..

Der er ganske rigtigt fri parkering i Aalborg Lufthavn, og du behøver ikke at "booke/reservere" en plads derovre 

Så det er bare at møde op, og finde en ledig plads (tror ikke at det bliver et problem) 

Det lyder godt - så er det et punkt fra listen, der kan krydses af. 

Tak for svar  

Anmeld Citér

23. januar 2018

PT

Profilbillede for PT
BC skriver:

Vi flyver ofte fra Aalborg, og det er blot at køre derop, stille bilen, huske hvor den er parkeret, og smutte afsted på ferie. 

Det er SÅ nemt 

Tak - det lyder jo dejlig nemt. 

Jeg er vant til at flyve fra Aarhus - den er så lille, at der aldrig er problemer med at finde parkering. Men jeg har kun fløjet fra Aalborg en gang før - og der blev jeg kørt til lufthavnen. 

Ih endnu et punkt, der bliver krydset af. Så er vi snart klar til drømmeferien  

Anmeld Citér

23. januar 2018

Mamalou

Der er masser af parkeringspladser i Aalborg

Anmeld Citér

24. januar 2018

PT

Profilbillede for PT
Mamalou skriver:

Der er masser af parkeringspladser i Aalborg

Det lyder godt, tak  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.