Nyt stel til pænt brug

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
7 svar
1 synes godt om
22. januar 2018

Troldemommi

vi ønskede os et nyt spisestel til vores bryllup for 6,5 år siden, men for at være ærlig, så har jeg fortrudt det lige siden, tallerkenerne er firkantede og kæmpestore og klodsede, så nu vil jeg til at samle på et nyt stel, jeg ved bare ikke hvilket.

det skal være ret enkelt og ikke for dyrt, jeg er en klodsmajor så jævnligt ryger der en på gulvet  det skal ikke være Royal Copenhagen, både pga prisen og så kender jeg ca 10 som samler på stel fra dem, lidt trivielt 

har i nogle gode ideer, ellers er i velkommen til at vise mig jeres stel til pænt brug 

god dag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2018

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Troldemommi skriver:

vi ønskede os et nyt spisestel til vores bryllup for 6,5 år siden, men for at være ærlig, så har jeg fortrudt det lige siden, tallerkenerne er firkantede og kæmpestore og klodsede, så nu vil jeg til at samle på et nyt stel, jeg ved bare ikke hvilket.

det skal være ret enkelt og ikke for dyrt, jeg er en klodsmajor så jævnligt ryger der en på gulvet  det skal ikke være Royal Copenhagen, både pga prisen og så kender jeg ca 10 som samler på stel fra dem, lidt trivielt 

har i nogle gode ideer, ellers er i velkommen til at vise mig jeres stel til pænt brug 

god dag

Min svigermor har tallerkner fra Eva trio dem som hedder legio, tror jeg nok. De er hvide, med kant, hvor kanten er “høj” i den ene ende og lav i den anden(hvis det giver mening) 

de er meget fine og anderledes. Vi har selv hvidriflet fra netop RC, men bruger dem som helt almindelige hverdagstallerkner. 

Anmeld Citér

22. januar 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg går ikke selv op i stel og har bare noget fra ikea. Men min bror har Eva trio legio Nova de er meget pæne og ikke vanvittigt dyre. De har en riflet kant hvor dem der bare hedder legio, er glatte.

Tror de koster 100kr for en tallerken. 

Anmeld Citér

22. januar 2018

Sprit25

Vi har stellet Raw. 

Anmeld Citér

22. januar 2018

Lucky05

Lyngby har lavet en flot stel. 

Og så er min moster begyndt at samle på noget fra hammershoi 

Anmeld Citér

22. januar 2018

L-Lotte

Troldemommi skriver:

god dag

Hvad med at finde et gammelt eller brugt stel, så er det ikke et alle har. Jeg har arvet et gammelt Hartmann stel fra Bing og Grøndahl som jeg synes er rigtig flot. Ulempen er bare at det ikke kan gå i opvaskemaskinen men skal vaskes i hånden på grund af guldkanten.

Anmeld Citér

22. januar 2018

Lenchick

L-Lotte skriver:

Hvad med at finde et gammelt eller brugt stel, så er det ikke et alle har. Jeg har arvet et gammelt Hartmann stel fra Bing og Grøndahl som jeg synes er rigtig flot. Ulempen er bare at det ikke kan gå i opvaskemaskinen men skal vaskes i hånden på grund af guldkanten.

Jeg er helt enig 

Vi arvede et komplet Erantis stel fra Bing & Grøndahl fra min mands mormor. Det er så smukt! Ja, det skal vaskes op i hånden, men det gør vi gerne og der kan altid købes løse dele til stellet på loppemarkeder eller DBA. 

Anmeld Citér

22. januar 2018

An&Jo

Jeg har solgt alt mit Royal Copenhagen fordi stort set alle i mine vennekredsen begyndte at samle på det samme. Og gider bare ikke have hvad alle andre har. istedet har jeg investeret i mågestellet med guldkant fra bing og Grøndahl og kan altid finde supplerende elementer på loppemarkeder rundt omkring  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.