Bekymmer jeg mig for mange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
6 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. januar 2018

Anonym trådstarter

Min nices er lige ved at skal over i næste            autostol (9-18 kg) det betyder også at moster her er begrynd at tænke hvad nu hvis forældre er af den overbevise at hvis der lige pluse skal ske et eller  andre hvor de ikke selv kan hent kan jeg hente stolen der hvor moren arbejder og hvis det er aftalt på forhold vil de sætte stolen af hos dagplejen jeg har forstå at jeg får en ekster stol i min bil og har tilbud at værre med til af betale min søster mener dog ikke det er nødvent da jeg jo bare kan hente hendes stol på moren job problemet at stolen skal flytte over i min bil da min bil er spec bygge og jeg derfor kun kan køre den så min søster og jeg kan inden gang byt bil  jeg synes også det vil værre lette at der var en stol i min bil Jeg vil også værre mere tryg ved det hvis der sker noget udforiset men jeg mener ikke at jeg kan tillade mig at køb en stol til min bil ude forældre har sigt god for det? måske jeg bare bekymrer jeg mig for mange ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2018

AnoMom

Anonym skriver:

Min nices er lige ved at skal over i næste            autostol (9-18 kg) det betyder også at moster her er begrynd at tænke hvad nu hvis forældre er af den overbevise at hvis der lige pluse skal ske et eller  andre hvor de ikke selv kan hent kan jeg hente stolen der hvor moren arbejder og hvis det er aftalt på forhold vil de sætte stolen af hos dagplejen jeg har forstå at jeg får en ekster stol i min bil og har tilbud at værre med til af betale min søster mener dog ikke det er nødvent da jeg jo bare kan hente hendes stol på moren job problemet at stolen skal flytte over i min bil da min bil er spec bygge og jeg derfor kun kan køre den så min søster og jeg kan inden gang byt bil  jeg synes også det vil værre lette at der var en stol i min bil Jeg vil også værre mere tryg ved det hvis der sker noget udforiset men jeg mener ikke at jeg kan tillade mig at køb en stol til min bil ude forældre har sigt god for det? måske jeg bare bekymrer jeg mig for mange ?

Det synes jeg da helt bestemt godt du kan. Hvis du er villig til selv at betale for en autostol og den er godkendt. Så kan jeg da ikk forestille mig at din søster vil blive sur over det. Det vil da gøre det nemmere for alle parter  

Anmeld Citér

21. januar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hvis du vil have en stol i din bil, så kan du jo bare købe én, hvis den er godkendt, så gør det ingen forskel.

Jeg mener ikke, at forældrene skal pålægges udgift, når de har en ganske udmærket løsning på problemet.

Anmeld Citér

21. januar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hvis du har lyst til at købe din egen stol , skal du da bare gøre det. Man kan jo sagtens købe brugte som er fine, så længe de ikke har været med i uheld .

Anmeld Citér

21. januar 2018

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Det synes jeg da helt bestemt godt du kan. Hvis du er villig til selv at betale for en autostol og den er godkendt. Så kan jeg da ikk forestille mig at din søster vil blive sur over det. Det vil da gøre det nemmere for alle parter  

Jeg er 100% villig til selv af dække den udgrift  

Anmeld Citér

21. januar 2018

AnoMom

Anonym skriver:

Jeg er 100% villig til selv af dække den udgrift  

Så tror jeg bestemt ikke at din søster vil sige noget son helst til det. Det synes jeg da bare du skal gøre  

Anmeld Citér

21. januar 2018

Thea14

Vores den store har da både ekstra stol i mormors og i farmors/farfars bil. Jeg har godkendt sikkerheden og vi har delt udgifterne, jeg syntes det er så meget nemmere, når de nu tit kører med hende.

Den lille får dog stadig stolen flyttet med rundt, men han er også stadig i baby stolen og kører en sjælden gang imellem med mormor og har endnu ikke kørt med farmor og farfar...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.