Anonym skriver:
Min nices er lige ved at skal over i næste autostol (9-18 kg) det betyder også at moster her er begrynd at tænke hvad nu hvis forældre er af den overbevise at hvis der lige pluse skal ske et eller andre hvor de ikke selv kan hent kan jeg hente stolen der hvor moren arbejder og hvis det er aftalt på forhold vil de sætte stolen af hos dagplejen jeg har forstå at jeg får en ekster stol i min bil og har tilbud at værre med til af betale min søster mener dog ikke det er nødvent da jeg jo bare kan hente hendes stol på moren job problemet at stolen skal flytte over i min bil da min bil er spec bygge og jeg derfor kun kan køre den så min søster og jeg kan inden gang byt bil jeg synes også det vil værre lette at der var en stol i min bil Jeg vil også værre mere tryg ved det hvis der sker noget udforiset men jeg mener ikke at jeg kan tillade mig at køb en stol til min bil ude forældre har sigt god for det? måske jeg bare bekymrer jeg mig for mange ?
Hvis du vil have en stol i din bil, så kan du jo bare købe én, hvis den er godkendt, så gør det ingen forskel.
Jeg mener ikke, at forældrene skal pålægges udgift, når de har en ganske udmærket løsning på problemet.
Anmeld
Citér