Hvornår er det ok at holde weekend uden baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
6 svar
2 synes godt om
21. januar 2018

Celine89

Jeg trænger til en lille pause fra familielivet, og min kæreste og jeg har derfor snakket om, at jeg skulle tage på weekend hos en veninde i den anden ende af landet.

Men jeg er i tvivl om, om det vil være ok for vores yngste at undvære mig så længe? Hun er lige fyldt et år og meget mor-glad. Er det for tidligt for hende at undvære hendes mor i to døgn? Hun skal selvfølgelig være sammen med far, som generelt er lige så meget på børnene som jeg selv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2018

Astoria

Profilbillede for Astoria

Tag du bare afsted med god samvittighed. Din datter er jo hos sin far  God tur!! 

Anmeld Citér

21. januar 2018

AnoMom

Celine89 skriver:

Jeg trænger til en lille pause fra familielivet, og min kæreste og jeg har derfor snakket om, at jeg skulle tage på weekend hos en veninde i den anden ende af landet.

Men jeg er i tvivl om, om det vil være ok for vores yngste at undvære mig så længe? Hun er lige fyldt et år og meget mor-glad. Er det for tidligt for hende at undvære hendes mor i to døgn? Hun skal selvfølgelig være sammen med far, som generelt er lige så meget på børnene som jeg selv.

Min søn begyndte på weekend overnatninger fra 1 års alderen.

så tag du bare afsted med god samvittighed

Anmeld Citér

21. januar 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Hvis far er på lige fod med dig, så ser jeg ingen problem  

Anmeld Citér

21. januar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Når mor og far er klar, er baby som regle også klar!

Og en tumling på 1 år, der er lige så van til mir, som til far, opdager sikkert ik du er væk.

Jeg var på venindetur i 4 dage til London, da Birdy var 11-12 mdrer. Ingen problemer der. Vh Stine 

Anmeld Citér

21. januar 2018

A-1995

Når det er far der passer så bare afsted med dig ����

Anmeld Citér

21. januar 2018

Thea14

Baby er klar når forældrene er klar, så har du det fint med at være væk to dage og overlade baby til sin far, så tag afsted og hyg dig  

Vores søn er 4 mdr. Og jeg ville sagtens kunne tage på weekend uden ham og han så var hos sin far. (Han er så også flaskebarn, så her er der ikke noget mor kan bedre end far). 

Her har vi også allerede haft en weekend hvor han havde en enkelt nat hos mormor, simpelthen fordi min mand og jeg havde brug for en kæresteaften. Det er uden tvivl mere hårdt for mig, end det har været for ham...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.