Digital dannelse og lidt “det-er-min-blær”

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
5 svar
4 synes godt om
21. januar 2018

lineog4

Ultra, digitalstyrelsen, KL og undervinsingsministeriet er gået sammen og har lavet 4 udsendelser om digital dannelse - det er jo i den grad blevet mere aktuel end da de optog det før jul. 

Udover jeg synes det er den konstruktive løftede pegefinger og jeg vil opfordre jer der har børn der er i den digitale alder til at se dem sammen med dem (der kommer som sagt 4 i alt, men der er kun kommet to på DRs hjemmeside, de andre kommer i løbet af de næste dage), ja så må jeg jo også lige fortælle den ene pige er min  - mon I kan gætte hvem?

https://www.dr.dk/tv/se/boern/ultra/ultras-like-eksperiment/ultras-like-eksperiment-2/ultras-like-eksperiment-reality-deltager

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2018

esioul

lineog4 skriver:

Ultra, digitalstyrelsen, KL og undervinsingsministeriet er gået sammen og har lavet 4 udsendelser om digital dannelse - det er jo i den grad blevet mere aktuel end da de optog det før jul. 

Udover jeg synes det er den konstruktive løftede pegefinger og jeg vil opfordre jer der har børn der er i den digitale alder til at se dem sammen med dem (der kommer som sagt 4 i alt, men der er kun kommet to på DRs hjemmeside, de andre kommer i løbet af de næste dage), ja så må jeg jo også lige fortælle den ene pige er min  - mon I kan gætte hvem?

https://www.dr.dk/tv/se/boern/ultra/ultras-like-eksperiment/ultras-like-eksperiment-2/ultras-like-eksperiment-reality-deltager

hende i den blomstrede?

Anmeld Citér

21. januar 2018

Flomama

Ser den senere men vil da lige smide en godt gået  på vejen 

Anmeld Citér

22. januar 2018

M (:

lineog4 skriver:

Mon ikke det er din fornuftige datter i den først orange og siden gule bluse? 

Anmeld Citér

22. januar 2018

God-mor

lineog4 skriver:

Det må næsten være hende i den blomstrede bluse i starten og senere grønne bluse. Fornuftig pige  Og fornuftigt eksperiment. Ret interessant. 

Anmeld Citér

23. januar 2018

lineog4

det er min skønne datter i den blomstrede og senere grønne bluse -havde nu også været stolt hvis hun var faldet i med begge ben og kunne reflektere på det bagefter.

Synes de alle sammen er møg seje også i de andre 3 programmer, og synes det er godt de har lavet sådan et eksperiment, selvom jeg havde lidt dårlig samvittighed over at lyve for min skønne datter - eller rettere undlade at fortælle den sandhed jeg var blevet præsenteret for

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.