Kan alle teste positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. januar 2018

Anonym trådstarter

Hej. Jeg tror ikke jeg kan teste positiv. Tog min første test, da jeg ville være 8 uger henne og tog den sidste, da jeg ville være 11 uger henne. Har ikke testet positiv. Lægen tog så en blodprøve omkring det tidspunkt, hvor jeg ville være 12 uger henne. Det hele har været negativ. Er det muligt at jeg bare kan være utrolig langsom til at teste positiv? Eller skal jeg lade tanken gå igen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2018

frkchili

Anonym skriver:

Hej. Jeg tror ikke jeg kan teste positiv. Tog min første test, da jeg ville være 8 uger henne og tog den sidste, da jeg ville være 11 uger henne. Har ikke testet positiv. Lægen tog så en blodprøve omkring det tidspunkt, hvor jeg ville være 12 uger henne. Det hele har været negativ. Er det muligt at jeg bare kan være utrolig langsom til at teste positiv? Eller skal jeg lade tanken gå igen?

Hvis hverken blodprøve eller urintest viser positiv, er du ikke gravid.

Anmeld Citér

20. januar 2018

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Helt enkelt NEJ. 

Det kan overhovedet ikke lad sig gøre. Hvis din læge har taget blodprøve på dig og den siger at du ikke er gravid, så er du enkelt ikke gravid. Så må du slippe tanken. 

Fordi når din læge tog blodprøve så er det ikke bare 100% men 200% at du ikke er gravid. 

Anmeld Citér

20. januar 2018

HvidSne

Du er ikke gravid. Det er simpelthen ikke muligt, at en blodprøve ville være negativ, hvis man var 11-12 uger gravid.

Det er umuligt. Ganske enkelt.

Hvad med ideen om en scanning? 

Anmeld Citér

20. januar 2018

Anonym trådstarter

Tak for hurtigt svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.