Har virkelig brug for hjælp !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. januar 2018

anonym94

Jeg har siden torsdag testet positiv men de er efter hvornår jeg har taget dem blevet mere eller mindre utydelige jeg har en del i urinen men får først svar fra lægen mandag fra ouh hvordan og hvorledes sticksen dernede sagde der var en del kan det have en påvirkning? 

Jeg har taget en i morges billedet efter max 1 time da glemte den men den fra Rema 1000 og Netto er næsten ikke tydelige men er taget på tyndere urin men tør ikke tro på det overhovedet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2018

AnoMom

anonym94 skriver:

Jeg har siden torsdag testet positiv men de er efter hvornår jeg har taget dem blevet mere eller mindre utydelige jeg har en del i urinen men får først svar fra lægen mandag fra ouh hvordan og hvorledes sticksen dernede sagde der var en del kan det have en påvirkning? 

Jeg har taget en i morges billedet efter max 1 time da glemte den men den fra Rema 1000 og Netto er næsten ikke tydelige men er taget på tyndere urin men tør ikke tro på det overhovedet 

Hvis testene er aflæst en time efter tid. Så skal de regnes for negative/ugyldige. Så test igen og tjek indenfor tid. Er der en ekstra streg uanset tydelighed af den. Så er du gravid

Anmeld Citér

20. januar 2018

anonym94

Tror egentlig jeg frygter en bio igen har haft en del men testene har aldrig været så tydelige efter så mange dage ��

Anmeld Citér

20. januar 2018

AnoMom

anonym94 skriver:

Tror egentlig jeg frygter en bio igen har haft en del men testene har aldrig været så tydelige efter så mange dage ��

Styrken på en graviditets test fortæller intet om hvor gravid man er eller om der er en bio. Den fortæller udelukkende om det er en graviditet eller ej. 

Forstår godt frygten når ønsket for et barn er stort. Men kan fortælle dig at jeg først testede positivt 5+3. Og min test var meget meget tynd og svag. Men der som en skøn dreng ud af det alligevel. 

Slap af, nyd at du er gravid og tag en sag af gangen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.