Lav hcg og ingen mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. januar 2018

Maselanm

Hejsa

Fik tager bp hos lægen i onsdags, mit hcg blev målt til 0,6, så ingen graviditet. Var gået 3 dage over tid ved bp. Men har stadig ikke fået min mens. Havde positiv ægløsning d. 31. Dec. Og i øvrigt pletblødte jeg lidt frisk blod 10 dage efter pos. ægløsning. 

andre med erfaring?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2018

Anonym

Maselanm skriver:

Hejsa

Fik tager bp hos lægen i onsdags, mit hcg blev målt til 0,6, så ingen graviditet. Var gået 3 dage over tid ved bp. Men har stadig ikke fået min mens. Havde positiv ægløsning d. 31. Dec. Og i øvrigt pletblødte jeg lidt frisk blod 10 dage efter pos. ægløsning. 

andre med erfaring?

Hmmm, kan det ikke være fordi, du ikke var gået ret lang tid over? Jeg fik mit målt, da jeg ville være 11+6 og den var <2. Men ved dig ved jeg ikke om det måske er for tidligt. Ved ikke om det har noget at sige 

Anmeld Citér

20. januar 2018

Anonym

Tror jeg står i samme situation som dig bortset fra jeg ikke ved, hvornår jeg havde ÆL. Er på dag 32 af cyklus og har stadig ikke fået mens, tog graviditetstest i morges og den var negativ 

Anmeld Citér

20. januar 2018

Anonym

Jeg er på dag 49 og ikke skyggen af den kun negative test. Har nok bare sprunget en måned over!

Anmeld Citér

21. januar 2018

Maselanm

Anonym skriver:

Hmmm, kan det ikke være fordi, du ikke var gået ret lang tid over? Jeg fik mit målt, da jeg ville være 11+6 og den var <2. Men ved dig ved jeg ikke om det måske er for tidligt. Ved ikke om det har noget at sige 

Hvor langt var du så henne ved måling?

Anmeld Citér

21. januar 2018

Maselanm

Anonym skriver:

Tror jeg står i samme situation som dig bortset fra jeg ikke ved, hvornår jeg havde ÆL. Er på dag 32 af cyklus og har stadig ikke fået mens, tog graviditetstest i morges og den var negativ 

Jeg har taget flere graviditest med negativ, og jeg er i dag 40 af cyklus, egentlig tænker jeg om det er fordi min æl ligger sent? Egentlig skulle jeg have haft min mens ugen efter positiv æl test. Og æl lå på dag 19 af cyklus. 

Anmeld Citér

21. januar 2018

Maselanm

Anonym skriver:

Jeg er på dag 49 og ikke skyggen af den kun negative test. Har nok bare sprunget en måned over!

Tænker det samme her, men har ikke oplevet det før 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.