Gravid - øm mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. januar 2018

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er gravid i 25 uge og maven vokser fint. Jeg ved at min livmoder går et stykke over navlen og jeg kan mærke at den vokser. Jeg er lidt øm et bestemt sted på maven nogen cm ved  siden af navlen, hvor jeg kan ane en "bule". Jeg tænker at det måske er hovedet på baby, men er selvfølgelig ikke sikker eftersom jeg ikke ved hvordan baby ligger. Min hud strækker sig og jeg har tydelige strækmærker, så det hele giver sig, men er det normalt at være øm hvor baby sparker eller hvis baby ligger på en bestemt måde? Jeg har en jordemoder samtale om nogen uger, så vil også nævne det der.

Vil i være søde at dele jeres erfaringer med ømhed på maven under graviditeten med mig? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

En af mine veninder havde det "samme" 

Hun fik at vide at det var helt normalt. At det ligesom svarede til et blåtmærke, på indersiden, der hvor baby sparkede mest.. 

Men det ka da være en gid ide at få det tjekket, hvis det nu sku vise sig at være noget andet, feks brok, afhæning af hvor det sidder self vh Stine 

Anmeld Citér

19. januar 2018

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

En af mine veninder havde det "samme" 

Hun fik at vide at det var helt normalt. At det ligesom svarede til et blåtmærke, på indersiden, der hvor baby sparkede mest.. 

Men det ka da være en gid ide at få det tjekket, hvis det nu sku vise sig at være noget andet, feks brok, afhæning af hvor det sidder self vh Stine 

Blev lige lidt lettet af din besked indtil jeg læste ordet brok 

Jeg håber og tror på at det "bare" er baby der bevæger sig godt derinde  og ikke noget andet end det.

Men jeg vil være opmærksom og nævne det når jeg skal til tjek igen.

Anmeld Citér

19. januar 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg var meget øm der hvor baby sparkede da jeg var gravid. Fuldstændig ligesom at have blå mærker, bare inde i maven. Fik at vide at det var helt normalt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.