Nu tør vi tro på det :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
4 svar
12 synes godt om
19. januar 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Endelig kom svaret på moderkageprøven :)

Det er en sund og rask dreng der gemmer sig i maven :D

vi er alle 3 glade og vi voksne er lettede over at baby er sund og rask :)

Nu tjekker de lige resten af kromosonerne for en sikkerheds skyld mens de er i gang men der er ingen Downs :)

glæder mig til Juli :)

nu skal jeg bare tage mig sammen og snakke seriøst med min leder om barsel og planlægning af ferie, og være ærlig om at jeg snart har behov for færre timer..

allerede nu har jeg utrolig svært ved at hænge sammen efter bare 7 timers vagten tirsdag som er den korteste i løbet af en uge..

i dag var 10.5 time og jeg kan næsten ikke klare at gå for mine ankler er hævede, og jeg får svimmelanfald et par gange i løbet af dagen...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2018

Carina:-)

Wampires skriver:

Endelig kom svaret på moderkageprøven :)

Det er en sund og rask dreng der gemmer sig i maven :D

vi er alle 3 glade og vi voksne er lettede over at baby er sund og rask :)

Nu tjekker de lige resten af kromosonerne for en sikkerheds skyld mens de er i gang men der er ingen Downs :)

glæder mig til Juli :)

nu skal jeg bare tage mig sammen og snakke seriøst med min leder om barsel og planlægning af ferie, og være ærlig om at jeg snart har behov for færre timer..

allerede nu har jeg utrolig svært ved at hænge sammen efter bare 7 timers vagten tirsdag som er den korteste i løbet af en uge..

i dag var 10.5 time og jeg kan næsten ikke klare at gå for mine ankler er hævede, og jeg får svimmelanfald et par gange i løbet af dagen...

Tillykke med en fin lillebror 

Anmeld Citér

19. januar 2018

Stivdie

Stort tillykke! 

Og ja, pas nu godt på dig selv og din lille dreng 

Anmeld Citér

20. januar 2018

frkchili

Tillykke med den lille mus! Hvor må I være lettede 

Anmeld Citér

21. januar 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

tusind tak :)

ja vi er glade og lettede :)

nu skal jeg bare have fat i lægen og finde ud af hvordan jeg får fat i jordemoder og hjælp til nedsat arbejdstid...

jeg kan slet ikke hænge sammen med en uge på 42 timer hver anden uge... jeg når ikke at finde ro når jeg er hjemme før sengetid og så ender jeg med ikke at få sovet ordentligt og ja så er en arbejdsdag på 10.5 time bare nærmest umulig at komme igennem... jeg har konstant kvalme og hovedpine, mine ankler er konstant hævede til dobbelt størrelse og jeg får svimmel -anfald...

så jeg er nødt til at gøre alvor af det jeg egentlig helst ville undgå.. gå ned i tid og risikere at jeg derfor ender med ikke at få næste skoleophold med da det jo er planlagt udfra 37 timer om ugen... gør mig faktisk rigtig ked af det for jeg havde glædet mig til at se mine kammerater igen, at lære noget nyt og øve mig på min svendeprøve som jeg stadig er supernervøs for...

men positiv side er at nu har jeg et år hjemme til at øve mig og læse op på en masse ;) foråbentligt  ved godt baby tager meget tid :D

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.