Graviditet, minus gravitamin osv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. januar 2018

Anonym trådstarter

Hej!

Det her spørgsmål er rettet mod mødre, som ikke tog/glemte at tage vitaminpiller under graviditet. Hvordan har jeres børn det? Er de vokset ordenligt op? Nogle komplikationer? Eller er de helt sunde og raske? Har det påvirket graviditeten at I ikke tog nogle piller? 

Jeg er 6 uger henne og har ikke vidst at jeg var gravid før nu..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej!

Det her spørgsmål er rettet mod mødre, som ikke tog/glemte at tage vitaminpiller under graviditet. Hvordan har jeres børn det? Er de vokset ordenligt op? Nogle komplikationer? Eller er de helt sunde og raske? Har det påvirket graviditeten at I ikke tog nogle piller? 

Det allervigtigste er folinsyre.

Anmeld Citér

19. januar 2018

Anonym

Jeg tog intet da jeg var gravid med min datter - jeg fik ganske enkelt ikke noget af vide om at det var noget man skulle og da jeg stod og var meget ung, uplanlagt gravid, nyligt enlig og teknisk set hjemløs (men flyttede hjem til mor igen), var det ikke noget jeg selv overvejede.

Hun er sund og rask og meget energisk, så alt er som det skal være med hende, trods manglende piller - hele graviditeten igennem.

Anmeld Citér

19. januar 2018

HvidSne

Jeg blev uplanlagt gravid, opdagede det først i uge 5 og begyndte først på Gravitaminer der. Jeg har en indtil videre sund og rask datter på 6 måneder. Ingen komplikationer.

Anmeld Citér

19. januar 2018

Anonym

Jeg er i begge graviditeter først startet på vitaminerne efter uge 5... og derfra er det begrænset hvor tit jeg har husket at tage både dem og jern.

Mine børn trives helt fint. Til gengæld mangler jeg en hel del vitaminer her 4 mdr efter sidste fødsel, og er sat i alvorlig behandling med især b12, jern, D og C vitamin. - så jeg har betalt prisen for at glemme dem, da babyerne bare har taget fra mig istedet.

Så begynd på dem nu, så du holder balancen for sig selv.

Anmeld Citér

19. januar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej!

Tror det er okay for langt de fleste, også hvad angår de mange generationer før, og millioner der ikke tager det i dag. Du skal ikke bekymre dig for meget. Tag det nu og nyd graviditeten 

Anmeld Citér

19. januar 2018

lineog4

Har haft to uplanlagte graviditeter, ergo havde ikke taget skyggen af vitaminpiller før jeg vidste jeg var gravid og lige forstod. Samtidig er jeg en klovn til at huske vitaminpiller, så det var absolut ikke dagligt jeg fik de rigtige vitaminer. 

Har aldrig købt deciderede vitaminer der stod gravid på, men købte almindelig vitamin og kiggede efter hvor meget folinsyre der var i - der er nogle hvor der er lige så meget som i gravitation.

De tre af mine børn der lever (har mistet en datter men det har intet med vitaminer at gøre for det var en hjertefejl og hun var sjovt nok den eneste af mine børn hvor jeg havde spist vitimaninpiller på forhånd). De er sunde og raske og helt normale alle 3 - sjældent syge, ingen allergier, vokser som de skal og så videre....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.