Langsom test - gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. januar 2018

Mortilmajhurra

Jeg har taget en test her til eftermiddag, hvor det virkede som om tissen ikke rigtig ville flyde. Jeg kiggede på den i fem minutter og der var der ingen kontrolstreg eller teststreg kommet. Så kiggede jeg igen 10/15 minutter efter det, og så var der to streger. Andre der har prøvet det samme og hvad var det endelige udfald? ☺️

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2018

AnoMom

Mortilmajhurra skriver:

Jeg har taget en test her til eftermiddag, hvor det virkede som om tissen ikke rigtig ville flyde. Jeg kiggede på den i fem minutter og der var der ingen kontrolstreg eller teststreg kommet. Så kiggede jeg igen 10/15 minutter efter det, og så var der to streger. Andre der har prøvet det samme og hvad var det endelige udfald? ☺️

Hvis der hverken har været teststreg eller kontrolstreg indenfor tiden. Så er testen ugyldig og du skal tage en ny.

Anmeld Citér

18. januar 2018

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Er enig med anoMom

tag en ny test imorgen, da den her tydeligvis er ugyldig. Den her kan du slet ikke regne med.

Anmeld Citér

18. januar 2018

Anonym

Den ville jeg tage som ugyldig.

Anmeld Citér

18. januar 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

et tip til at tage test hvis du ikke skal tisse så meget:

find en lille bøtte som du ikke skal bruge og tis i den.. hold testen i den for ca. 10 sekunder så du kan se at feltet der skal suge er dækket og at den har suget op...

jeg har at når der skulle testes så kunne jeg ikke tisse særlig meget i spænding.. så det var min løsning...

Anmeld Citér

19. januar 2018

Baby2017

Jeg vil som de andre sige den er ugyldig da det er efter tid, men vil også sige at jeg oplevede det samme med en test, hvor jeg altså var gravid

Men ville ikke tør stole på den. Jeg tog en anden som så var positiv indenfor tid og tænker du også skal prøve med en ny

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.