Positiv eller????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
11 svar
1 synes godt om
18. januar 2018

Nisen

Hej.

Er disse positive?

Sidste mens var den 17 dec, så ville det ikke hedde 4+4 i dag? 

Føreste billede er en test fra normal lavet i går aftens (17/1)

De næste 2 er valmed tests som er lavet samtidig i dag (18/1) med morgen urin.

(billederne er taget efter 3-4 minutter fra testen startede)

Jeg kan stirre mig helt blind på dem nemlig, og synes ikke de er så tydelige?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2018

Pige91

Hejsa. Så lykkedes det her :-)

dine tests er positive, tillykke!

Jeg havde selv sidste mens’s første dag d. 17/12, jeg er 4+1 i dag. Men det er udregnet således fordi jeg har en lang cyklus (33 dage). Hvis du har n almindelig cyklus på 28 dage, så er du 4+4 i dag ja.

Men da dine tests ikke er mere positive, så kunne det tyde på, at du ikke er helt på langt endnu. Men du kan også bare være en af dem, som først tester positivt sent :-)

I al fald er du i hvert fald gravid 

Anmeld Citér

18. januar 2018

Nisen

Pige91 skriver:

Hejsa. Så lykkedes det her :-)

dine tests er positive, tillykke!

Jeg havde selv sidste mens’s første dag d. 17/12, jeg er 4+1 i dag. Men det er udregnet således fordi jeg har en lang cyklus (33 dage). Hvis du har n almindelig cyklus på 28 dage, så er du 4+4 i dag ja.

Men da dine tests ikke er mere positive, så kunne det tyde på, at du ikke er helt på langt endnu. Men du kan også bare være en af dem, som først tester positivt sent :-)

I al fald er du i hvert fald gravid 

Hej igen

Ej jeg tør næsten ikke tro det!

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke aner hvordan min cyklus er, er meget uregelmæssig, ellers lægger jeg bare ikke mærke til hvilken dato det er. 
Er det meget vigtigt at vide ens cyklus, mht dagene?
Jeg er meget ny i det her.

Men hvor er det sjovt at vi har den samme dato!

Anmeld Citér

18. januar 2018

Pige91

Nisen skriver:

Hej igen

Ej jeg tør næsten ikke tro det!

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke aner hvordan min cyklus er, er meget uregelmæssig, ellers lægger jeg bare ikke mærke til hvilken dato det er. 
Er det meget vigtigt at vide ens cyklus, mht dagene?
Jeg er meget ny i det her.

Men hvor er det sjovt at vi har den samme dato!

Nej, det er ikke så vigtigt. Du kan bare gå ud fra din sidste mens og en almindelig cyklus på 28 dage. Så får du en endelig termin til første scanning i uge 12 

Ja det er da vildt sjovt  mine første tests ligner dine på en prik. Og jeg tester nu meget tydelig positiv.

Har lige vedhæftet et billede af eb af mine første tests 

Anmeld Citér

18. januar 2018

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Nisen skriver:

Hej.

Er disse positive?

Sidste mens var den 17 dec, så ville det ikke hedde 4+4 i dag? 

Føreste billede er en test fra normal lavet i går aftens (17/1)

De næste 2 er valmed tests som er lavet samtidig i dag (18/1) med morgen urin.

(billederne er taget efter 3-4 minutter fra testen startede)

Jeg kan stirre mig helt blind på dem nemlig, og synes ikke de er så tydelige?

Kæmpe tillykke . Der intet tvivl. Du er gravid

Anmeld Citér

18. januar 2018

Nisen

Pige91 skriver:

Nej, det er ikke så vigtigt. Du kan bare gå ud fra din sidste mens og en almindelig cyklus på 28 dage. Så får du en endelig termin til første scanning i uge 12 

Ja det er da vildt sjovt  mine første tests ligner dine på en prik. Og jeg tester nu meget tydelig positiv.

Har lige vedhæftet et billede af eb af mine første tests 

Okay, det er rart at vide

Hvornår tog du din første test?

Anmeld Citér

18. januar 2018

Pige91

Nisen skriver:

Okay, det er rart at vide

Hvornår tog du din første test?

Sidste fredag 

Tog denne i går

Anmeld Citér

18. januar 2018

Nisen

Pige91 skriver:

Sidste fredag 

Tog denne i går

Ej ja der er da vist ingen tvivl!

Min læge er på kursus i denne uge og kan først ringe til hende mandag. Tør skam næsten ikke tro på at jeg faktisk er gravid. så jeg har det bare sådan lidt at jeg har mine tvivl indtil lægen bekræfter der

Anmeld Citér

18. januar 2018

Pige91

Nisen skriver:

Ej ja der er da vist ingen tvivl!

Min læge er på kursus i denne uge og kan først ringe til hende mandag. Tør skam næsten ikke tro på at jeg faktisk er gravid. så jeg har det bare sådan lidt at jeg har mine tvivl indtil lægen bekræfter der

Det kan du roligt gøre, lægens test er hverken bedre eller ringere end dem man køber i butikken til hjemmebrug.

Jeg har aldrig brugt det der med, at få det bekræftet ved lægen. Jeg ringer først om et par uger med henblik på en tid til første læge-undersøgelse 

Anmeld Citér

18. januar 2018

Nisen

Pige91 skriver:

Det kan du roligt gøre, lægens test er hverken bedre eller ringere end dem man køber i butikken til hjemmebrug.

Jeg har aldrig brugt det der med, at få det bekræftet ved lægen. Jeg ringer først om et par uger med henblik på en tid til første læge-undersøgelse 

Hmm okay. Jeg ringede til en anden læge som jeg blev henvist til, fik fat i sekretæren og hun sagde at jeg skulle tage en test igen søndag ( er ikke sikker på at jeg kan vente så længe ) og så ringe og aftale tid med lægen mandag Ej hvor er det spændende. skræmmende men spændende
Min kæreste kommer fra og bor i USA (Miami) så der bliver en masse planlægning osv så vi er sikre på at han er her til fødsel osv. (han kan kun være her 90 dage ud af 180)

Men hold da op en masse ting jeg skal til at ha fundet ud af nu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.