Anonym skriver:
Jeg er simpelthen ikke helt med på, hvorfor folk laver alle de krumspring?
Vi bor ude på landet, langt ude på landet, hvis der kommer nogle, der vil stjæle, så kan de larme uden der er nogen til at høre det. Nærmeste security-firma ville være der efter ca 35 minutter, hvis de kørte med det samme.
Vi har kun værdier, der kan erstattes, så hvis vi får indbrud, så har vi en supergod forsikring, håber de tager al elektronik, så får vi en hurtig opgradering fra forsikringen og måske nye vinduer eller en dør, hvis de gør det ordentligt.
Jeg vil sige at vi ik har noget af værdie, hvis man sku gøre det op i materielle ting.
Til gængæld så har vi 2 indekatte, som jeg er helt sikker på at indbrudstyve nok er ret så ligeglade med. Hvilket i konsekvens ku betyde at vores indekatte, ville stikke af, og måske aldrig ville komme tilbage. Og dette ville for mig være total urstattelig og utilgiveligt.
Udover det så har jeg faktisk prøvet at ha indbrud, mens jeg var hjemme og hele huset lå og sov. Jeg havde soveværelse over fællesstuen, hørte at havedøre blev åbnet, og nogen gik op af trappen. Jeg havde set min kamaratet sidde og sove i en stol kl 2.30, og tænkte at det var ham der rumsterede. Da så havedøren ik var blevet lukket 10-15 min sener gik jeg ned i mørke og lukkede og låste døren. Næste dag tog jeg på arbejde og da jeg kom hjem, var politiet der og vi havde fået stjålet en masse ting.
Jeg har næsten med sikkerhed låst tyven inde i huset og han har været der mens jeg gik rundt i mørket.
Jeg følte mig så krænket og utryk i MIT hjem og ku slet ik holde ud at være i huset. Endte med at flytte ind hos min xkæreste i et par mdrer.
Så jo jeg ka virkelig godt forstå at folk gør alt hva de ka for, at holde sådan nogle idioter ude!! Vh Stine