Hej alle, nu prøver jeg lige igen, da jeg ingen svar fik sidste gang
Jeg ville lige høre om nogle af jer har prøvet det før. Jeg skulle have haft min menstruation D.9/1, og det er nu D. 17/1, og jeg har ikke fået det endnu. Jeg testede D. 11 og D. 13, men det var begge negative teste. Jeg vil i dag være omkring 5+1, hvis man udregner fra min sidste menstrations start dato. Er der nogle der prøvet at de først kunne teste positive så lang tid efter? Da jeg var gravid første gang, der var der 2 flotte tydeligere streger, og det var 2 dage efter min udeblevet menstruation. Kan det virkelig være forskelligt hver gang? Som jeg kan læse det til, så er det lidt an på hvor hurtigt kroppen udvikler HCG, men kan det virkelig være forskelligt for hver gradviditet jeg har?
Mine symtomer:
• kløende bryst
• murren i maven (men er det mon bare min mens der er på vej?
)
• humørsvinger, jeg er meget følsom.
• oppustet ( men det er jeg også op til min mens)
• og så den klassiske, min mens er ikke dukket op endnu.
Men jeg har også været meget stresset på det seneste, så det kan vel også udskyde lidt på min menstruation, men kan den virkelig det i 8 dage?
Sorry, for mine mange spørgsmål. Jeg er bare meget fortvivlet her. Og jeg tror faktisk bare at jeg har brug for at høre jeres andres historier, som testede sent positiv
Anmeld
Citér