Hjælp mig, kan jeg være gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. januar 2018

Anonym trådstarter

Hej alle, nu prøver jeg lige igen, da jeg ingen svar fik sidste gang

Jeg ville lige høre om nogle af jer har prøvet det før. Jeg skulle have haft min menstruation D.9/1, og det er nu D. 17/1, og jeg har ikke fået det endnu. Jeg testede D. 11 og D. 13, men det var begge negative teste. Jeg vil i dag være omkring 5+1, hvis man udregner fra min sidste menstrations start dato. Er der nogle der prøvet at de først kunne teste positive så lang tid efter? Da jeg var gravid første gang, der var der 2 flotte tydeligere streger, og det var 2 dage efter min udeblevet menstruation. Kan det virkelig være forskelligt hver gang? Som jeg kan læse det til, så er det lidt an på hvor hurtigt kroppen udvikler HCG, men kan det virkelig være forskelligt for hver gradviditet jeg har? 

Mine symtomer:

• kløende bryst

• murren i maven (men er det mon bare min mens der er på vej?)

• humørsvinger, jeg er meget følsom. 

• oppustet ( men det er jeg også op til min mens) 

• og så den klassiske, min mens er ikke dukket op endnu. 

Men jeg har også været meget stresset på det seneste, så det kan vel også udskyde lidt på min menstruation, men kan den virkelig det i 8 dage?

Sorry, for mine mange spørgsmål. Jeg er bare meget fortvivlet her. Og jeg tror faktisk bare at jeg har brug for at høre jeres andres historier, som testede sent positiv 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2018

AnoMom

Anonym skriver:

Hej alle, nu prøver jeg lige igen, da jeg ingen svar fik sidste gang

Jeg ville lige høre om nogle af jer har prøvet det før. Jeg skulle have haft min menstruation D.9/1, og det er nu D. 17/1, og jeg har ikke fået det endnu. Jeg testede D. 11 og D. 13, men det var begge negative teste. Jeg vil i dag være omkring 5+1, hvis man udregner fra min sidste menstrations start dato. Er der nogle der prøvet at de først kunne teste positive så lang tid efter? Da jeg var gravid første gang, der var der 2 flotte tydeligere streger, og det var 2 dage efter min udeblevet menstruation. Kan det virkelig være forskelligt hver gang? Som jeg kan læse det til, så er det lidt an på hvor hurtigt kroppen udvikler HCG, men kan det virkelig være forskelligt for hver gradviditet jeg har? 

Mine symtomer:

• kløende bryst

• murren i maven (men er det mon bare min mens der er på vej?)

• humørsvinger, jeg er meget følsom. 

• oppustet ( men det er jeg også op til min mens) 

• og så den klassiske, min mens er ikke dukket op endnu. 

Men jeg har også været meget stresset på det seneste, så det kan vel også udskyde lidt på min menstruation, men kan den virkelig det i 8 dage?

Sorry, for mine mange spørgsmål. Jeg er bare meget fortvivlet her. Og jeg tror faktisk bare at jeg har brug for at høre jeres andres historier, som testede sent positiv 

Testede først positiv 5+3

5+1 var den bragende negativ 

Anmeld Citér

17. januar 2018

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Testede først positiv 5+3

5+1 var den bragende negativ 

Første gangs gravid? Eller har du været gravid før?

Anmeld Citér

17. januar 2018

Anonym

Hvis du ender med at tage en eller flere tests mere, vil du så ikke give en update? 

Anmeld Citér

17. januar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du ender med at tage en eller flere tests mere, vil du så ikke give en update? 

Jo selvfølgelig 

Anmeld Citér

17. januar 2018

AnoMom

Anonym skriver:

Første gangs gravid? Eller har du været gravid før?

Har været gravid en gang før men der valgte jeg frivilligt en abort. Den graviditet blev først opdaget 10+5 fordi jeg havde haft min menstruation som normalt 

Anmeld Citér

17. januar 2018

Thea14

Jeg har i begge graviditeter først kunne teste positiv i uge 5+ 

Jeg har dog også to gange oplevet at min mens udeblev, på grund af stress. Den ene gang havde jeg ikke mens i 3 mdr. Jeg var oppustet, irritabel og havde jævnligt mavekramper og kvalme. Frygtede en graviditet (den ville ikke have været belejligt lige der), men testede altså negativt konstant. Lægen kunne så konstatere forhøjet blodtryk og det hele faldt til ro da vi fik omstruktureret på arbejdet og jeg ikke længere var så stresset. - Så stress kan sagtens forsinke en mens i mere end 8 dage. Men på den anden side kan man også risikere først at kunne teste sent positivt.

Anmeld Citér

18. januar 2018

Anonym

Har du taget endnu en test? :-)

Anmeld Citér

24. januar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du taget endnu en test? :-)

Min mens kom i forgårs

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.